Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3321 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
Jani Plz Snd 10 Rupes.Jaldi












100 M Sy
90 Peple Is SMS Ko
Pura Prhy ßina Rpl Krngy

Snd It
2ur Frndz N Check
Hw Many Send
Jtne Paise Milenge Adhe Mere
Statement By ASIF ZARDARI:

"Mein Apni Wife Ka Badla Zarur Leta"


Magar?


"Khudkushi Haram Hai".
Happy World's Nice Persons Day!
.
.
Ye Msg Un logon ko Send Karo jo is buri Dunya Main Rehtay Huye Bhi Nice Hain.
.
Maine Aapko Kar Diya.
.
.
.
Ghalti Se. Sorry. :-P
Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
''''HUSBAND: rat nu main ek movie vekhi ek churail kadi mery aggy kadi mery pechy. WIFE: keri movie vekhi?HUSBAND: appny viyah di ...
Actualy
Chemicaly
Physicaly
Biologicaly
Zologicaly
Botanically
Geographicaly
Historicaly
Mathematicaly
Equaly
Finally
Totally
U
R
.
.
.
.
.

"SO pagal
BOY1: YAAR LARKI KO I LOVE U KEHNE KI SAB SE ACCHI JAGA KON C HAI:?

BOY2: MAZAAR.

BOY1: Q?

BOY2: QK WAHAN LARKIYON NE CHAPPAL NAI PEHNI HOTI
In tough times u''ll always find 2 hands
Eagerly waiting to help u
&
Those hands will be at the end of ur own arms . . . . :p

BelievE iN YourselF . . . <-:
A teacher asked her class for sentences using the word "beans"..
My Father grows beans," said one student. "My father cooks beans," said
another.
Then little Johnny spoke up: "We are all human beans."