Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??''
A sardar saw a beautiful girl,
He went there and kissed her!!
Girl(Angerly): Hay! What are you doing??
Sardar: B.Com Final year!
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
1st Frnd:Yar Wo Najoomi To Bra Pohncha Hoa Nikla

Us Ne Asad Se Kaha Tha K Us Ki Zindagi Mein Bray Utaar Cherhao Ayein Ge

Or Waqaee Wo Lift Operator Bn Gya He
I''ve No Girlfriend



I''ve No Girl friend


I''ve No GirL Friend


I''ve No GirL Friend


Tum aPnay wA|i kA Number dE Do


Poori Das Ho jAin gI
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Sardar To His Friend -
I Keep Seeing Spots In
Front Of My Eyes

Friend -
Have You Seen
Doctor ?

Sardar -
No , Just Spots ... ;->
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)