Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3335 views       Funny

more Funny SMS Messages



Man to barber: cut my hair short.
Barber: how short u would like to?
?
?
?
?
?
man: So short that my wife cannot pull them...
[:D]


Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
10




09




08




07




06




05



04




03




02



01



00




Tik


Tik





"Duzzzzz"






Shukar Hy Bach Gaye
Khudkash Sms Tha ... ;->
''Na ye CHAND hoga na TARAY rahenge

Kya hum hamesha KUNWARAY rahenge?

Is dnya me kitno k NIKAH ho gye

Kya nseb mai apne
srf NIKAH k CHWARAY rhenge?''
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.