Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3328 views       Funny

more Funny SMS Messages


Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->
3 chezao k damn khabi na chorrain.
*
*
shrafat:-
*
*
sadaqat:-
*
*
or
*
*
in ki larkian.
Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!
I''ve No Girlfriend



I''ve No Girl friend


I''ve No GirL Friend


I''ve No GirL Friend


Tum aPnay wA|i kA Number dE Do


Poori Das Ho jAin gI
Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''


Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
('','')
<)(>

No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)