Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3333 views       Funny

more Funny SMS Messages

A sardar went to a doctor...
Sardar: Doc i hav sevior loose motions and i m not able to stop it , i tried everything .... everything
Doc: Did u try lemon
Sardar:Ya , but when i removed it ... it started again
NAFSYAT ki class main profesor ne chuhe
k samne chuhiya or Gandum ka dana
rakha Chuha daney ki tarf gya
Profesor ne makai ka dana rakha Chuhe
ne is martaba bhi chuhiya pr
dhyan na dya Profesor bola, dekha,
bhook main zyada taqat hy.
Pichli bench se awaz ayi
Sir ek dafa chuhiya b badal kr dekhen... =P ;->

What Kind Of Car
Drives Over water ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Any Kind Of Car,
If It Goes Over
A Bridge ... ;->
School me master ne chhote sardar se puchha,
jisme koi kami na ho use kya kahte he,
chhota sardar bola kamina.
Sitaroon se aagy jahan aur bhi hein,
Abhi muhabat k imthan aur bhi hein,
Tum hi nehi jalaty mere dil ko,
University mein ladkiyaan aur bhi hein
* * * * * *

Khuda bachaye hume in haseeno se…
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
If a black cat crosses you, when u r going somewhere, wat does it mean


????


*


?


**


**


**


**


?



*


It means that black cat is also going some where ..........;->
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..


Agar pagal khaney k pagal sey jhaghrada kar k pagal khaney ka doctor paghal ho jaye to news mein khabr kaisay aaye ghee?


"ghar kee baat ghar mein hee reh ghayee"
A Nurse Fell In Luv With

A Doctor But D Nurse

Spent Most Of D

Time In D Medical Store Y?

Only D Medical Boy

Could Read

Doctor''s Luv Letter!
When u win,
Evry1 takes pride in celebratng ur victory

But

When u lose only true frnds hold ur hand,
Sit by ur side
&
say

Tu sanu hmesha zalil e keeta.