Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3310 views       Funny

more Funny SMS Messages

why u feel lonely n cant see anyone arround u
.
.
and d world seems 2 b DARK,
.
.
everything seems FAR,
.
.
com wid Me hold my hand n I''ll take u
.
.
to An
EYE SPECIALIST..............
Pakistan Dunya Ka Sab Se Khatam Tareen Mulk Hai.
1)Aata Khatam.
2)Bijli Khatam.
3)Cheeni Khatam.
4)Waade Khatam.
5)Ittehad Khatam.
6)Bachiyan 1 Dm Khatam.
7)Banday Mr Mr K Khatam Ya Phr Maar Maar K Khatam.
Aur Sab Se Bari Baat....
Ab To FARAZ Bhi Khatam . . . ;->

- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)

Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon









Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon










Par Tum Teil Itna Lagati
Hyn K Har Bar Phisal Jata
Hoon ... ;->

Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
U to hum bhi madad kia nahi karte,
Choclate kya toffy bhi dia nahi karte.
Ye DOSTI sirf apse hai warna msg to kya
hum kisiko number bhi dia nahi karte.
Hey Dear Kaha ho
Yar Pata Hai Kab Se Wait kar RAha Hoo
Jaldi Aoo Na Ache Se Tayar Ho Kar Aana
Dekho Hamesha Ki Tarah 1st Prize Tumhein Milna
Chahiye Aaj mera Yar Phir
Monkeys Fashion Show Jeete Ga ..
Urgent mSg...

Misomi komura.
Mai ukama.
Makaya Fula.
Taruma Wa Yalo.
Xambo.
Btmlu gpm.

Soch Kya Raha Hain?


Paisay mere Lagte hain jo dil karega bhaijun ga.... :P

KArAchi RoCk3rS
FuNnY bUt TrUe


A Celebrity Is Someone Who Works Hard
All His Life To Become Known
& Then Wears Dark Glasses
To Avoid Being Recognised. "
All Brokers Have Become

" BILL GATES "

With Debit ''BILL''
In Their Hamds

&

Standing On The ''Gates'' Of Clients.

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->