Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3329 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''
BREAKING NEWS: Terrorists have kidnapped MEERA and demanded 5000000 Rs otherwise they will burn her with Kerosene Oil.So plz donate.I ve also donated 15 liters.
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Sardar To His Friend -
I Keep Seeing Spots In
Front Of My Eyes

Friend -
Have You Seen
Doctor ?

Sardar -
No , Just Spots ... ;->
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
What is the part of Female''s Body which has

Hair All Around

Abit wet Inside &

Drops water when Excited
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Don''t Think Wrong Stupid
It''s Eye
Pyar
B Ajab Shay HePyar
B Ajab Shay He
Maa Se Ho To
"EBADAT"
Baap Se Ho To
"AQEEDAT"
Behan Se Ho To
"FARZ"
&
Bivi Se Ho To
Sub Kehtay Hen
"JORU" Ka Ghulam. . ;->
Karoge raat ko to rahegi susti

karoge din mein to rahegi chusti

karo kam se kam din mein ek bar

to rahegi tandrusti

Nahin samjhe?

EK SMS


Captain:Naujawanon come forward.
Sardarji does not move.
Captain: You did not move forward, why?
Sardarji: oji you sair 9 jawanon,

I was the 10 in line!
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)