Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
Friends r like films, some r musical some r romantic,
some r adventurous,
some r tragedy,
some comedy but very few r OSCAR WINNERS LIKE U . . . ;->

Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->
When a man steals your wife, there is no better
revenge than to let him keep her.
-- Sacha Guitry --
Nayi-Nayi Shadi Thi
Naya Tha Zamana
Dulha Bechain Tha
Sun-Ne Ko Gana
Dulhan Ne Shuru Kiya
Gana





"Bhaiya Mere Rakhi Ke Bandhan Ko Nibana"
Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd


Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai... ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
''¤'' INVITATION ''¤''

Mr & Mrs
"Dahi Bara"
Request The Pleasure Of Ur Company To Attend The Marriage Of Their
"Son"
"Kaka Gol Gappa"
With
"Bibi Paapri"

R.S.V.P
Mr & Mrs. Kachori
Mr & Mrs.Samosa
Venue
Pastry Hall near Bhail Poori Chowk
Chatni Bazar
Papar Nagar.

Aana Zarur mery Ras Gully
Teacher;
"I Wish you Would Pay A
Litte Attention...!"


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student;
"I''m paying As Little As I
Can,sir";->
Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)