Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

Attention Plz:Burqa posh Hasenaon
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
  

May, 21 2010     129 chars (1 sms)     3311 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->
Think, if all studnts start studyin & get gUd marks


But jobs r limited

then
more unemployment

more suicide
more crime

SO,

SAVE PAKISTAN

STOP STUDYING..!
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
A pathan & his wife were waiting for train.
Itne me KHYBER MAIL aa gai.
khan bhag k train me charha or apni wife se bola: Jab KHYBER FEMALE aye to aajana . . . ;->
Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
Boy To His Friend:
Yaar Main Apni Girl Friend Ko Birthday Kya Gift Doon?
Friend:
Kaisi Dikhti Hai?
Boy:
Bohat Khubsurat

Friend:
Aisa Karoo Oss Ko Mera Mobile Number Dey Doo...
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
















2nd Pathan:

Hahahaha


Niklega Bhi ToU Andhere Main
Tere Baap K0 Bhi Nazar Nahi
Aye Ga... ;->


'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''


FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)