What is the diff

What is the diff
What is the diff. between dava & daru?
Ans: Dava is like girlfriend that comes with expiry date.
Daru is like WIFE, jitni PURANI hogi UTNA sir CHAD ke bolegi...
  

May, 20 2010     162 chars (2 sms)     3116 views       Funny

more Funny SMS Messages

One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.
Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
Tumhare Liye Main Kutoo Ki Jan lesakta hu
Gutka le sakta hu pan le sakta hun..

Kaaway pakr k de sakta hu tumhare hath main
Suraj per jasakta hun magar kya ha k rat main..

tumhare liye main so saal g sakta hun
tumhare liye main teen glass lassii k pi sakta hu..

tumhare abba agr plain dila dein to tare tor k la sakta hu
shair agr nakli ho to ankhe phor k asakta hu..

itna bhadur hu k chupke se muhabbat ka dum bharta hu
tum se milne roz aoo magr tumhare abba se darta hu..
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
NAME: SAIMA

D.O.B:15/10/1988

WEIGHT:49 Kgs

HEIGHT:5''7"

COLOR:Whitesh

BIRTHPLACE:Lahore

DREAM:Behan banongi to sirf "IS SMS PARHNAY WALAY KI!
Ek sardar bar mein ro raha tha
Friend: Kyon ro rahe ho?
Sardar: Aur kia karoon? Main jis lerki ko bhulna chah raha hoon,uska naam hi yaad nahin aa raha.
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Man 2 Pathan : Khan Jee Kal Maine Aap Ko Phone Kia Par Aapne Uthaya Nahi

Pathan: Kyun Uthata Ye Jo Maine 3 Puraye De K Gana Lagwaya Hai
Wo Tera Baap Sune Ga . . . . ;->