Aye khuda aaj barsaat ho jaaye

Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3393 views       Funny

more Funny SMS Messages

duniya mein sab sey aasaan kaam


















koi nahee hai.Dekha sms pardna b barda Mushkil hai.
Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana

Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..
''AIk Charsi Qabristan M Chars Pi Raha Tha.....


Police Aa Gayi....


To Charsi NAy Chars Chupa DI


POLICE: Kya Kar Rahe HO???


CHARSI: Kuch Nai Apne Baap K Lya Dua Kr Raha Hon....


POLICE: Ya Qabar To Kisi Bachay KI Qabar HAi......''
Indian Airlines slogan: A warm experience & motherly treatment... warm
b''coz AC doesn''t work & motherly because Air hostesses are above 50.
It satisfies ur mind,body & soul.Do it on da bed, on da sofa, in da bathroom,kitchen or everywhere..












Its Called Prayer!
God bless ur dirty mind.