Aye khuda aaj barsaat ho jaaye

Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3405 views       Funny

more Funny SMS Messages



Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Mother : Why arent you doing very well in History?
Son: Because the teacher keeps asking about things that happened before I was born. ;->


A man meets a frnd aftr a long time & notices he is wearing an earing.
"Wen did u start wearing Earing?"


Friend: Ever since my Wife found one in my Car!! ;->
1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
Ek Bus Conductar
Ki
Shaadi Ho
Rahi
Thi,
Wo
Stage
Pe
Sofay
Pe
Bethe
Hue
Apni Dulhan
Se
Bola="Zara Idhar
Ho
Kar
Betho Baji
ye 3 ki seat hay.
''Sharab bani to maykhany bany


Husan bana to diwany bany


Koi to baat hai aap main


Unhi to nahi pagal khany bany.''


Utho sathio or mulk ka kuch bhala karo.

Jaggooo!
.
.
.
.
.
.
.
.

Acha tum ho..
sorry yaar tum to wapas so jao
isi mai hi mulk ka bhala hai
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''

Suna Hai Aapki Muskurahat Pe Har Kio Marta Hai.

.
.
.

Zara Time Nikaal Kar Aana To.

.
.
.

Ek Chooha Maarna Hai. :-P
Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...


"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
LOVE is the second mistake created by god..

ofcourse girls r the first..!!

but the fact is tht both r beautiful.!! ;-