Aye khuda aaj barsaat ho jaaye

Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
2 Pyaar Kerne Wale Jungle Main Kho Gaye . . .




































Chalo Ab Matti Pao, Ab Kon Dhoonde Jungle Main Ja Ker . . . ;->
What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
Raheel :
Awaaz Sunai Deti Hai, Aadmi Nahi Dikhta.

Dr:
Aaisa Kab Hota Hai?

Raheel :
Phone Karte Waqt
Har Baat Se Inkar Nahi Hota,

Har Raasty Par Intezar Nahi Hota,

Yun To or Log Bhi Aap Ko sms Kerte Hain Lekin,

Har sms Hamare Jaisa Shandar Nahi Hota.....
Mere Ishq Ki Bowling Ne Uske
Dil Ki Wicket To Gira Di pappU Lekin,

Meri Taqdeer Ko Dekho!
Uska Baap Umpire Tha...
No ball day di... ;->
Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)

1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Kya aap panchvi pas se tez hain?
To batao?

Agr ram seeta hai,
To ram kya hai?

Socho socho

Simple hai yar


"Darzi"


Samjhay panchvi fail :-D