DuRiNg kErFuE A MaN

DuRiNg kErFuE A MaN
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
  

May, 20 2010     350 chars (3 sms)     3168 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)
Your Arms Were Always Open When I Needed A Hug.

Your Heart Understood When I Needed A Friend.

Your Gentle Eyes Were Stern When I Needed A Lesson.

Your Strength And Love Has Guided Me And Gave Me Wings To Fly.
Govt ne Awam ki mohabat ka kesa sila dia
Itni mahengae kar d k sab ko rula dia
Socha tha k shayad salary barh
jaeygi
Salary to barhi nahe "GHANTA" barha dia ;->
Teacher:Ramu,Pani Ke Bina Hum Kaise Marenge...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ramu:Pani Nahi To Hum

Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi Kiya To Doob Jayenge...!!!
Reporter zardari se.!
Ap ke chehre par har waqt muskarahat hoti hai,
iss ka raaz? Zardari..!
Mai pakistani awam pe huns raha hon,
k muje sadar kaise banaya? ;->
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
Last Night Katrina Said 2 Me
iTs Too Late, Jano aJ rat Main
Tumharay Ghar Rukon Gi..!

I RepLied: jAn Tum Agr Ruk Gai
To Phr Main Nai Rukon Ga... =P ;->
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->

Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)
Why Do People Say
That
Love Is Like A Butterfly .... ???


























Because
You Need To Keep
Buttering Your Love
Otherwise
It Will Fly ...;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D