DuRiNg kErFuE A MaN

DuRiNg kErFuE A MaN
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
  

May, 20 2010     350 chars (3 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

There is a great saying ...
"If u want to b Great,
u must walk with Great people"...




seriously,I hav no objection.
you can walk with me
Shohar. Chalo Tumsay Shadi ker kay mujhe ek to bohat bara faida howa.

BV. kon say fida,

Shohar. Mujhe maray GONAHUN ki saza dunya may hi mil rahi hay.....
Q: Why A Person, Living In Lahore

Is Not Allowed To

B Buried In Sahiwal?





A: Yar He Is Alive N Living.

So Whats The Question Of Burying Him;-<
Agar kisi ki maa ke paas bohot daulat hai to use kya kahoge???



Socho....



maa badaulat!
Ek Pathan Bandoq Le Kar
Machli Ka Shikar Krny
Jungle Mein Gaya.






















Jao Re Tum Bhi PATHAN Nikla,
Joke Tou Uppar Hi Khatam Ho Gaya Tha.. =P ;)

Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->


Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,

Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta ;-)
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
Shair araz kia hai
pewasta e shajar se umeed e bahar rakh
:-):-)

bchay 2 hi ache ,biviyan beshak 4 rakh
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''

HuM to JaZZ k OffiCE cALL kAr kE
TArhAn tArhAn ki GAaLiyAn
sunA rAhEy thAy "PAppu" , , .

LeKiN..

UnKe iS jAwAb nE ShArMindA kAr diA

"Aur SunAo"..?? =P ;->