DuRiNg kErFuE A MaN

DuRiNg kErFuE A MaN
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
  

May, 20 2010     350 chars (3 sms)     3189 views       Funny

more Funny SMS Messages

Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
Agr MQM walay films banane lage to films k nam asey honge.

1. UNIT NO. 1.

2. SATHI ZAMIN PER.

3. BHAI LOG LANDON WALAY.

4. OPRETION 92.

5. LONDON TO NINE ZERO.

6. SIRF ALTAF.

7. BHAI JO BHI KAHEN.

8. LAGAY RAHO ALTAF BHAI...
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Near or far wherever U are,
My best wishes are with U,
Aap jiyo hazaro saal,
May success & joy be yours everyday,
Yehi hai meri wish heart se!

“Happy Birthday”
''Wada KAro
.
.
.
.
.
.
.
To?
.
.
.
.
.
Pura karo
Or kisi KI Laaat Baaan Kbhi Na Toro
.
.
.
.
.
.
.
SuFI BAAP Ki TARHA''

Muhabat Ho Jaye

Ya


Machar Kaaten

Anjam 1 Hi Hy.






What?



...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->
Agar 5 minute mein tumhara koi bhi msg nahi aayato..
To

tO

to

aaj apni dosti khatam...

Aur

Kal sa phir shuru