DuRiNg kErFuE A MaN

DuRiNg kErFuE A MaN
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
  

May, 20 2010     350 chars (3 sms)     3174 views       Funny

more Funny SMS Messages

shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen
Zalil honay Ka Sub Se Asan Tarika...!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Uff Toba..! ! !
Zalil Honey Ka Kitna Shok Hai K Tarika dhonda Jaraha Hai...!!


"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Pathan:yar zara toothbrush dena

Mere brush ka 1 baal toot gya hai,
DUKANDAR:1 baal toota hai?
to nya Q le rhe ho bhai?

Pathan:jo toota hai wo akhri tha ;->
Newton''s 5th law:
Dunya Gol hai,
Chooha Billi say darta ha, billi Kuttay se, kuta Aadmi say, aadmi Biwi say, or Biwi Choohay say. Hence Proved. Dunya Gol hai.!


Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Don Se Shadi Ka Intezar to Bachan Family ke 11 Larkiya kar Rahi hai,
..
Don Se Shadi Karna Mushkel he nai.
Na Mumken Hai,
.~.
Kiyou ke.....
.~.

.~.
Don Shadi Shuda hai... :D

TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
Full Form Of SMS



S = Sala
M= Muft Da
S = Syapa. . .



Je na Karo Te Kanjus Je Karo Te Vela. . . ;->