aik bandar ka bacha apni maan say:

aik bandar ka bacha apni maan say:
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
  

May, 20 2010     146 chars (1 sms)     3389 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Why Memons are banned to play hockey & football.........?





Because Corner miltey hi dukaan khol lete hain =)
Aapki Aur Aapki Poori Family Ki Next Week

Hamare Ghar Daawat Hai...

Ammi To Mana Kar Rahi Thin K

Aatta Chawal Gosht Sab

Mehenge Ho Gaye Hain...

Magar Maine Unse Kaha K

Aane Wala Apna Rizq

Saath Le Kar Aata Hai...

To Apna Khana Saath Le Kar

Aana Waise Hum

Log Biryani Shoq Se Khate Hain...OK...
Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.
Q: Why did Santa throw the butter out of the window?
A: He wanted to see butterfly!


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->
Munnabhai:- How To Distinguish Between BAKRA & BAKRI ? Circuit:-SIMPLE BHAI Patthar Mar Kar Dekho Ager BHAGA to BAKARA Aur BHAGI to BAKARI.
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...

Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->