aik bandar ka bacha apni maan say:

aik bandar ka bacha apni maan say:
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
  

May, 20 2010     146 chars (1 sms)     3387 views       Funny

more Funny SMS Messages

yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Sher:Ladka Apni Dilruba Se Poochta Hai,

Kya Pyar Karna Paap Hai?

Ladke Ka Dost Uske Kaan Mein Bolta Hai

Abe Jaldi Bhaag Peeche Uska Baap Hai
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
Dur Se Dekha To Sher Dikh Raha Tha.
Dur Se Dekha To Sher Dikh Raha Tha.








Agar Tum Me Dum He To Aage Badho Aur Dekho Ke Kya He.
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..


MErE pAs sE Us k¡ KhuSbo0 Aaj Bhi aAti hy "PAppu",,,

MaiNe FursAt mE kAbi Khud sE LAgAyA thA UsAy

.

.

.

.



ItZ
My PerFuME..
DoN''t ThiNk Any WAhiyAt.. ;->
Janab Asif Zardari Apni Kitab

"Kuttapan"

Main Likhtay Hai K

"MAIN Kuttay Ko Ya Kutta Mujhay Kat Lay

Dun0 Surton Main Teeka

Kuttay Ko He Lagay Ga "
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->