aik bandar ka bacha apni maan say:

aik bandar ka bacha apni maan say:
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
  

May, 20 2010     146 chars (1 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

Munna Bhai asked Circut!Boly Tu SMS prhny wala MONKEY ha k DONKEY?Circut:Bhai Simple agr rply kiya to MONKEYnhi tu DONKEY.Boly Tu Abi pta chal jayiega.
"MilNay Ka Wada Un K Mun Sy Nikal to Gya...
*
*
*
*
*
Poocha Jaga To Hans K Kaha Kwaab me Aajana..
*
(',')dekha kitni
<))\funter
_l?bachi hy yaar..
Apki medical report a gyi hai dekh len


~ ~



Ghabrane ki koi bat nhi ap k ander sirf 2 kerrey hain
Ek apko call nahi krne deta dosra sms
Qus: Why girls cry on wedding day aT The Time of deparTure?

Ans: wo sochati hai k itney saal intezar karney k baad dulha mila bhi to sirf eik.. ;-|


How do u find Avogadro''s no?









Menu>contacts>Avogadro


1 Bacha ZONG K Office Ja Kar Larki Ko I LOVE U Kehta Ha

LARKI: Tumhari Himat Kesay Hui..?

BACHA: Aap Hi To Kehty Ho

" ZONG LO OR SUB KAH DO "
A man loves

his sweetheart the most,

his wife the best,

but his mother the longest.
Hukmraano K Hain 360 Din,
Awam K Hain 5 Din,
Aye Aye>

Hoy Hoye,

Aye Aye>

Aye Aye Jo Aye
"Budget"
Mehangai Le K Aye,
Hoy Hoye
Mehangai Le K Aye,

~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->
Getting married is very much like going to a restaurant with friends.

You order what you want, and when you see what the other fellow has,

you wish you had ordered that.
Americans Invented Cellphone.


Japanese Invented SIM Card.


PakistaniS Invented Missed Call..!!


Proud To Be An Pakistani!
IT''S A GIRLS WORLD :-

If a Girl laughs loudly shez cheerful, If boy Laughs loudly he''s Mannerless...

If Girl talks sweetly she is charming, If Boy talks sweetly he''s a flirt...

If a girl is shoping she''s trendy, if boy is shopng he''s wastin money...

If Girl is silent,she''s feelin sad, If a Boy is silent,he''s being rude...

If Girls walk in a group its a Group, If boy walks in a group its a Gang...

If girl cant come 4 a date, she''s busy. If boy cant, he''s lier...