How come people t

How come people t
How come people tell you to stay a kid for as long as you can. Yet the moment you do anything childish or immature they tell you to grow up. . .
  

May, 19 2010     145 chars (1 sms)     2978 views       Funny

more Funny SMS Messages




Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..
Two factory workers are talking.
The woman says, "I can make the boss give me the day off."
The man replies, "And how would you do that?"
The woman says, "Just wait and see." She then hangs upside-down from the ceiling.
The boss comes in and says, "What are you doing?"
The woman replies, "I''m a light bulb."
The boss then says, "You''ve been working so much that you''ve gone crazy. I think you need to take the day off."
The man starts to follow her and the boss says, "Where are you going?"
The man says, "I''m going home, too. I can''t work in the dark." . . . ;->
Today is a day of celebration. Why?
Because, years ago on the same day,
GOD sent me my flesh and bone conscience.
Wishing my friendly inner voice a very happy birthday.
Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
I WANT TO TELL you ONE THING





-•= > PLZ DON"T MISTAKE ME .







-•= > PLZ DO IT SINCERELY .








WEAR A HELMET WHEN WALKING .







BECAUSE............................?





" Empty Things Break Easily "
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Dil se roye magar honto se muskura baithay,

Yu hi Hum kisi se dosti nibah baithe.

Wo hume eik SmS na kar paye.

Jin k liye Hum SmS package on karwa baithay.

Pehle Bacho''n Ko Daily School Jana Parta Tha


Lekin Ab KhudKash Dhamake Aur Leaderz Ki Amwaat Ki Waja Se

School Band Rehte Hyn . . .

Farq Tou Para Hy

Bache Bache Ka Naara


"Geo Musharaf" ;->


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.