Subha SMS

Subha SMS
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
  

May, 19 2010     198 chars (2 sms)     3364 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Quaid-E-Azam Ko Ulta Kareinge To Kya Hoga....?



Socho Yaar....











Simple Yaar
Unki Topi Gir Jaygi;-)
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
Aao Aaj Hum Wada Karain K




Zindagi Bhar Pyar Karenge




Wafa Karenge




Mohabbat Karenge




Sirf Aur Sirf















Pakistan Se ;->
Advertisements By The Manufacturer Of LAdies Panties

" We Dont Claim That We Are The Best In The World But We Are Closed To The BEst Thing In The World "
Any Man Who Can Drive Safely


While Kissing A Girl


Is


Simply Not Giving The KISS The Attention


It Deserves . . .
what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..
Nokrani:
Malkin aap udaas kyun ho?

Malkin:
Tumhare sahab apne office ki kisi larki se pyar karte hen.

Nokrani: Nahiiiiii.... Sahab mujhe dhoka nahi de saktay.
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....
Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->