Subha SMS

Subha SMS
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
  

May, 19 2010     198 chars (2 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

College ki galyon main ajeeb khel hota hay... Class k bahanay dilon ka mail hota hay... Notes ke jagah love sale hota hay... Iss liye to PAPPU her sall fail hota hay...
''Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehbooba ki ammi thi.. :-)@''
Re Sa

Sa

Re

Dha Ni Pa

Ni

Sa

Sa Sa

Re

Re Ma Ga

Ni Maga

Sa

Sare

Bas Mere
Indian Idol Ab Soja
Your birth day is the perfect day to say I care, because you will remeber me when u certainly make it a big affair, and when you do hold a party... I bet you will be the one who would care to make ur special day a costly affair!!!!
agar tumhein kabhi meri zaroorat mehsoos ho, yun lagey k mein tumharey kuch kaam aa sakta hoon, to phir plz kabhi hichkichana mat, mujhsey kehna mein ussee waqt,








Na kardoon gha, kyun k aur b kaam karney ko.
altaf hussain ki maa ki shadi


Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-
aGr 1 FamiLy k..

WaLDen baChoN sE,


BachAy WaLdain Se,


B.v Shohar Se,


Bahoo SaAs Se,

Nand Bhabi Se,


Behnoi saALay sE,

Susar Daamad Se,


JhoOT BoLaIn..


To aIsi fAmILy kO Kya KahAin gE?




>



Star Plus

Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->


Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->
Girlz Aur Universitiez Main
Kia Fact Common Hy ???

?



??



???



????



?????



??????





Apply Har Taraf Krna Chahiye
Kahin Na Kahin Chance Ban Hii Jata Hy ... ;->


Importance of thumb…

Children use it 4 chewing

Illiterate people use it 4 sign

Winners 4 victory
.
.
AND
.
.
My FANS use it 4 reading my messages
.
.
.
.
.
Oh….u toooo?