Sardar was driving a jeep in a jungle...

Sardar was driving a jeep in a jungle...
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
  

May, 19 2010     148 chars (1 sms)     3370 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam


GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
Q) Why did Kareena leave Shahid ???
.
.
.
.
.
.
.
Because she was practising the ART OF LEAVING :))
"Job in Trafic Police"
The candidate must have the following qualities.

1-Behviour: battameez
2-Weight:Minimum 105 kg(125 gharri par aik hee purra aaye)
3-honesty: chalan kam kattey (oooper sey paisay ley ley)
4-looks: koi b ho(konsa behaviour pe farq pardna hai)

Yaar sunehri mauqa hai haat sey mat ghawana tum mein to iss sey b ziada khobiyan hein.

Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
UNITED NATIONS Conducted a Survey...

The Question Was :
"Would You Please Give Your Honest Opinion about Food Shortage in Rest of the World?"

The survey was badly FAILED !!!
Because,

In AFRICA,
people didn''t know what FOOD is !

CHINESE didn''t know what OPINION is !

EUROPEANS didn''t know what SHORTAGE is !

PAKISTANIS didn''t know what HONEST is !

SAUDIS didn''t know what PLEASE is !

&

AMERICANS didn''t know what REST OF THE WORLD is!
hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way
Zindagi Mai 1 Larki Itni Pyari Lagi

Us K Hath Ki Daal B Hamen Nihari Lagi

Jane Kia Jado Tha Uski Personality Mai K

Married Hone K Bawajud Hamen Kunwari Lagi ;->
Larke wale: shadi ki date jald fix kr dain.

Larki wale: nahi abi hamari beti parh rahi hai.

Larke wale: parhai bad me b ho jaye gi, hamara beta
monkey nhi jo ap ki beti ki kitabain phaar de ga. :-D
Collector Ban Na Hai To IAS Padho

Doctor Banna Ho To MBBS Padho

Lawyer Banna Ho To LLB Padho

Aur "BEVKUF" B@Nna Ho To Mera Sms Padho.
Mathematics And Women R D 2

Most Complicated Things In Dis World.

But,

Mathematics Atleast Has A Logic.
But Girls Dnt Have
Research K Mutabiq
Larkia''n Larko''n Se Zyada
Mehanti Hoti Hyn








Kyun k










100 Me Se 10
Larkia''n Naturaly
Khubsurat Hoti Hyn

Aur Baqi



Apni Mehnat Se ... ;->