Sardar was driving a jeep in a jungle...

Sardar was driving a jeep in a jungle...
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
  

May, 19 2010     148 chars (1 sms)     3386 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)
Angraiz pathan say .whats ur name?
pathan says "OMER DARAZ KHAN".
Angraiz says whats mean of ur name?
Pathan soch k "Long life khan".
Rain of summer, snow of winter,
grace of autumn, glory of spring,
May beauty of every season
give ur heart a beautiful reason 2 smile.
May God suceed u in every exams of ur life.
Good luck & all the best
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.:-)


Devils went to Court to Prove
that he is The Most,
Cruel & wicked Guy on Earth.

But he Failed, He Came Out Angrily & Asked,
Yaar ye “ALTAF BHAI” kon hai?
Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat
''Friendship Isn''t How You Forget,
But How You Forgive.

Not How You Listen,
But How You Understand.

Not How You See,
But How You Feel.

Not How You Let Go,
But How You Hold On.''
Remeber



No Matter How Bad You Are

.


.


.


.
You Are Not Totally Useless ...

.


.


.


.

You Can Still Be Used As

A

"BAD EXAMPLE" ... ;->
Boy: Me Tum Se Shadi Nhi Kr Skta
Is lye Ye Lo Apne Luv Letter
Aur Mjhe Mere Wapis Kerdo

Girl: [Badi c Basket Saamne Rakhte Huey]
Is Mein Se Jo Tmhare Hyn Nikaal Lo ... ;->
Pathan Ne Apne Dost Ko
Apna Mobile Dia Aur Kaha :

"Kocha ! Plz Meri Girl Friend Ko Sms
Send Ker Do , Humara
Hand-Writing Bohat Kharab Hy" ;->
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...