Sardar was driving a jeep in a jungle...

Sardar was driving a jeep in a jungle...
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
  

May, 19 2010     148 chars (1 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages



Facts Abt Me:

Einstien Copied My Eqn E=Mc2
Bill Gates Was Asking For A Xp Cd Frm Me
When I Threw An Apple On Newton He Knew Abt Gravity
PPP New Slogen

Roti

KaprA

Na

Makaan

Mang

Raha Hai Lite Insan

[~!~] a m Y
''Sincere Apology:
If u dont like n e of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u
then plz dont hesitate feel free 2 Throw Ur Mobile!!''
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
Remix

Hum Dosto Ko Bari
pakiza Saza Dete
Hain,,,,,!!






HUM DOSTO KO BARI
PAKIZA $AZA





DETE
HAIN...!!!






Gand MArte Nahi






CHUPA LAGWA Dety heN,,,
Plz don''t read this Nahi to ho jayega Kya? Arre wahi jis se hum darte hai ? ? ? wahi jo is umar me aksar ho jata hai ? ? ? dekha ho gaya na ? ? TIME WASTE!!
French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)
Woh kon hai ?

jo ,,

Uchaal Uchaal K Paida hOta hai ??

Peachano Kon?

Socho ??

Aray socho na ??


Tauba

Soch to sahi


ay loo


aray Budhu


" POPCORN"
Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.

=PUre NeWz =



1 Chohay Ne Aik Pora Suit Kutr K Kha Lia Magr Wo pHr bHi Bhok Se Mar gYa,



Q k





Wo sUit



MaLika Sharwat

Ka tha...>>!

Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon









Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon










Par Tum Teil Itna Lagati
Hyn K Har Bar Phisal Jata
Hoon ... ;->
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)