Sorry ye msg tumey send

Sorry ye msg tumey send
Sorry ye msg tumey send ho gya niche mat dekhna
niche ghalat salat likh
hua hai,


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"GHALAT -SALAT"
  

May, 19 2010     262 chars (2 sms)     3195 views       Funny

more Funny SMS Messages

6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?”
circuit:”simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.
K B C
Amitab:In which state Ganga flows?
Sardar:Liquid state
Audience clapped.
Amitab stunned and looked behind and found all people sitting
were Sardar"s
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0


Oh GOD Thanks .. my ALL Buttons are working :)
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...
Umeedo''n kI Shama Dil Me Mat Jalana

Is Jahan Se Alag Dunya Mat Basana

Aaj Mood Hai Tou SMS Ker Raha Hoon

Roz Roz Intizar Main Palkian Mat Biochana . . . ;->
Think Diffrnt
Do Diffrnt

Make Diffrnt

Achieve Diffrnt


Speak Diffrnt

Then Only You Can Get
A Easy Entry To:

-Mental Hospitl


Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Dere''s only 1 prfect CHILD in d world & evry MOTHER has it
Dere''s only 1 prfect WIFE & every NEIGBOR has it
&
Dere''s only 1 Prfect GIRLFRND , Ur BEST FRND has it ;->
''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''
Ye sMs Sirf Aapko Khush Karnay k Liye Hai
Ye Aap k Pass Aaya To Mobile Ki Light On Hui, Wo Light Dekh k Aap Khush Honge k Chalo MULK Me Kahin To Light Hai . .
Ek sawal...14FEB VALENTINES DAY ko log aisa kia karte hain k theek 9 MAHINAY baad 14 NOV ko "CHILDREN DAY" manana parta hai.