Five year old girl

Five year old girl
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do... ;->
  

May, 19 2010     139 chars (1 sms)     3182 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man, who surrenders when he is wrong, is honest.

A man who surrenders when not sure, is wise.

A man who surrenders even if he''s right, is a husband. (",)
Bow

Boow

Gurr



Bow Bow



Bowwwooo



Bow Bow Bowoo



Bow Bowoooo




O.K Ur Training Is Completed,
Now Go And Stand In Front Of D Gate
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
PathAn KA Interview Ho RAhA ThA: BatAo " N W F P" Ka KyA MatLAb Hai??


PathAn BoLA

.



NO WOMEN FOR PATHAN . . .


1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:
Pathan Born in JUNGLE is called SHER KHAN

born in WAR is BANDOOQ KHAN

Born in 0cean SAMANDAR KHAN

Born in garden GUL khan

&

when Born in a BUS New khan.
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
Dere''s only 1 prfect CHILD in d world & evry MOTHER has it
Dere''s only 1 prfect WIFE & every NEIGBOR has it
&
Dere''s only 1 Prfect GIRLFRND , Ur BEST FRND has it ;->
whAt d|d A rAt sAy tO A cAt??




tHink?


?
?

BillO rAn| kAhO tO aBhi jaAan De DuN...!
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..