TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU

TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
GHU SE YAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
JAB BETHY BETHY NIKAL JATI HAI POON
POON SE PHIR YAAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
  

May, 19 2010     145 chars (1 sms)     4012 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
Boy To Teacher:

Mam I Love U .

Mam:Stupid I M Ur Mother ,

Boy Dailed A Number 4rm Mob & Said
"DAD I Have Done Ur Work,
Now Increase My Pocket Money"
Yaad-e-Khuda Dilo''n Main Jagat Hy
WAPDA

Khalq-e-Khuda Ko Shab-o-Roz Jagata Hy
WAPDA

Band Ker Nijli Sulagti Doapher Main

Dozak Ka Aks Khoob Dikhata Hy
WAPDA .. ;->
Dil Ki Galiyon Main Dhoonda Tou Sunsaan Paya

Har Mor Pe Dekha Tou Kuch Nazar Na Aaya

Chalte Chalte Yunhi Yaad Aaya

Kaafi Waqt Hua Aap Ka Koi Sms Nahi Aaya . . . ;->
Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->
''TV on kro abi abi Govt
Pakistan ne ordinance
jari kya hai

K

Khubsurat logon ko is
mulk se nikal dya
jayega



Aap to 100%







Save ho

Ufffffff mera kya bany ga*.''
As per research

A man speaks 25,000 words daily
&
A woman speaks 30,000

Problem starts when husband comes home
from office after consuming his 25,000 words
&
wife starts her 30,000..

Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->
Teacher: jab clock pe 13 bjy ka time ho to us tim kya wakt ho ga..?

Student: Sir us tim clock thek krwany ka wakt ho ga..!!


Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->