TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU

TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
GHU SE YAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
JAB BETHY BETHY NIKAL JATI HAI POON
POON SE PHIR YAAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
  

May, 19 2010     145 chars (1 sms)     4027 views       Funny

more Funny SMS Messages

I wish u lov,i wish u joy,May u hav a baby boy.Wen his hair begin to curl,May u hav a baby girl,Wen she begin to wear pins,May ALLAH giv u twins.Wen they reach d age of four,May u hav many more..U DONT WORK ON ANY SCHEME..May u hav a Cricket Team...AMEEN
Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;
Ek Pathan Se Poocha Gaya,
Tumara Favrate Actress Kon Hai.
To Pathan Ne Kaha.
Katreena
Kareena
Pretty
Prianka
Amisha
Aur











Shahid Kapoor.
Jo 11 Saal Jail Me Rahe
Wo
Sadar-e-Pakistan Hy

Jo 6 Saal Jail Me Rahe
Wo
Wazeer-e-Azam Pakistan Hy


2 , 4 Aap Bhi Jail
Main Guzaar Aaye''n


Mustaqbil Roshan Hy ... ;->
Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
Height Of Stupidity


“ Munnabhai: Ae circuit yeh kutte poonch kyun hilate hain?
Bole to Dog tail shaking WHY?

Circuit: Common sense hai bhai ab poonch kutte ko to nahi hila sakti hai
na.
Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
Dear Customer!

We Remind U The Date Of Ur Bathing Validity Of 1 Year Has Almost Come 2 An End So Pls Take A Bath On This

"EID"

From:

JAZZ:

AUR NAHAOO ;->
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.


A Little Girl Whn Askd
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->