TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU

TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
GHU SE YAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
JAB BETHY BETHY NIKAL JATI HAI POON
POON SE PHIR YAAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
  

May, 19 2010     145 chars (1 sms)     4032 views       Funny

more Funny SMS Messages


Wish you a many many happy returns of the day.
May God bless you with health,wealth and prosperity in your life
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Lub Pe Aati Hai Dua Ban K Tamana Meri
Zindagi Bomb Se Ho Mehfuz Khudaya Meri
Na Koi Bomb Dhamakay Se Ura De Mjh Ko
Muft Me Jame Shahadat Na Pila De Mjh Ko
Mere Allah Lrai Se Bachana Mujh Ko
Or Sikha De Koi Banduq Chalana Mjh Ko
Nam E Islam Ki Hurmat Ko Bacha Le Ya Rab
Waqt K Sare Kamino Ko Utha Le Ya Rab.
Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
''Chalo dekhen faraz naya saal mere muqaddar me kya laya hai,
pichle saal kamino ne mera bohot record lagaya hai,
shair koi bhi ho naam mera lagaya hai,
kambakhaton ko na taras mere naam pe aya hai,
ab to koi apne bachay ka naam faraz nahi rakhe ga,
sunne me to ye ailan bhi aya hai,
dusre mulk walon ko bhi hairan karwaya hai,
faraz kon sa ajooba hai or pakistanio ne kahan se paya hai,
Itna mashoor to kisi ka baap bhi na tha,
star nahi kamino ne mujhe superstar banaya hai"''
What''s the biggest pressure on Pak players when they need
1 run to win with 5 overs remaining and 10 wickets in hand....???



???/



??????




==>> Ya Allah, Jeet Kar Angrezi bolni Paregi !!!!! ;->
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-
What is da similarity btween Girlz & Mobile Phones...?
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Jitney Pangey Loo Gay, Utney Functions Pata Chalein Gay...! :->
Boy: Me Tum Se Shadi Nhi Kr Skta
Is lye Ye Lo Apne Luv Letter
Aur Mjhe Mere Wapis Kerdo

Girl: [Badi c Basket Saamne Rakhte Huey]
Is Mein Se Jo Tmhare Hyn Nikaal Lo ... ;->
''Kal 125 Logo Ko Bewakoof Banaya…
.
Kaise?
.
.
.
.
.
.
Niche Dekho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bas,Aise Hi!
Ha..Ha..
Ab 126 HOGAYE!''
Dosti pake dosti eve ni nibhai jandi,
is dost nimane di tenu kade yaad ni andi,
har vale kara pehala mein hi sms,
je tu kar dawe ki teri shaan ghat jandi