Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3285 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife: Darling ! When Was The Last Time Our Son Wrote To Us ... ?

Husband: Just A Minute Sweetheart ! I''ll See The Cheque-Book ... (-;
BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D
The more I learn the more I get to know, the more I know the more I forget, the more I forget the less I know, so why should I be learning??
Hello Ji..

Haan Ji..

Ji Ji..

Really

Phir

Sachi

Acha Kese?

G Haan

Kiya

Oh Nahee Ji

"Sorry Wrong Number"
Hi! Need one gal 2 marry... Age no bar, Color no bar, height no bar, caste no bar, but gal''s father must have his own bar... CHEERS
close ur eyes...

think abt ur self

ur face,

ur style,

ur nature,

ur looks,

now open ur eyes..

u hv jus spent half a minute watching a











horror movie!!!
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Munna Bhai: Circuit Ye BoyFrnd - GirlFrnd Kia Hota Hai . . . ? ? ?

Circuit: Kuch Nahi Bhai Bas Larka - Larki Hote Hyn
Jis Main Ek Muskurati Hai
Aur
Ek Khracha Krta Rhta Hai Bus . . . ;->