Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3310 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tiger Kills Goat
Hippopotamus Saw It. . .
Tiger Asks Hippo Not To Tell This In Court.
Hippo Refuses. . .!
Tiger Asks: Why ?


Hippo Said:
Coz








''''HIPS DON''T LIE'''' ;->
Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha
Aik dafa pathan ne Peshawar se Lahore call krni thi:

Us ne socha k sab se sasti call konsi parre ge,

Phir Us ne

Peshawar se Lahore aa k local cal ke.
sardar Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Sardar Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya
Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
dum guy was filling up application form for a job.
He was not sure as to what to be filled in column
"Salary Expected".

After much thought he wrote : Yes!
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the



31 December ko is saal load shedding ka akhri din hoga..
"Raja Pervaiz Ashraf"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Baqi load shedding agle saal se hogi... ;->
Pride, Attitude And
Confidence Are Like
Underwear, You Should
Always Have It, But
Need Not To Show It,
Unless Offcourse You
Are A "Superman" ;)

Quaid-e-Azam
Baani-e-Millat





Fatima Jinah
Maader-e-Millat






Liaqat Ali Khan
Shaheed-e-Millat



&




Parvez Musharraf ? ? ?






Aatey Ki Qillat . . . ;->
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
Sharabi ne Doctor se puchha-Aap meri sharab chuurva sakte ho? Doctor-Han kyun nahi. Sharabi-Toh Punjab Police ne meri 200 bottle pakdi hai. Pls chuurva do na.