Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3305 views       Funny

more Funny SMS Messages

Press down if you think you are MAD,
I can’t believe u did that!
Again?
For God Sake!
Why u still doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE:P
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
1st Pthan 2 2nd: Eid Ki Nmaz Prhny Q Ni Aya

2nd: My A Rha Tha K Rsty My He Log Nmaz Prhty Dekhy,
Whi Prh Li. Ajib Nmaz Thi,
1 Bnda So Rha Tha, Us K Pichy Sb Prh Rhy Thy R Koi Sjda B Ni Tha.
1st: Khocha Tu Jnaza Prh K A Gya Hy!
2nd: Kya Bat Krta Hy,
My Sb Ko Mbark Bad Bhi Dy K A Gya... ;->
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
( 0 )
/[,,,]\
_| |_


Wese to es ko
"DAJAL"
kehtey hai
Pr es ka AASLI naam lene
se main darta hu
"Samaj to app gae hon ge.."
Question:
Suna he k:
Qurbani K janwar Ko chand-raat me Chhuriyan nazar ati hein
agar ye such hy


to
larkiyon ko mehndi ki raat ko kia nazar ata hoga?
Reply me
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........


KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!
.
.

=P =D
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
Andhy ki biwi ko behra bhaga kr le gaya, gonge ne dekh lia, ab batao k gonga andhy ko kesy bataye ga k us ki biwi ko behra bhaga kr le gya hai.