Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3290 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
Aaj Sunday He..


Koshis To Karo..

Kitne Din Hue Tumhe


Nahaye..

Plzz Meri Khatir
Kum Se Kum Aaj To Nahalo


Nahana Buri Baat Nahi
Yash raj ki wife ki delivery k waqt wife ney poocha k baby ka name kya hoga?
Yash raj says : DHOOM



After few mints he saw many children his wife has & he ask doctor : ye sab kya hai

Doctor: sir ye DHOOM 1 OR YE 2 YE 3 ,4,5,6,7,8,9,10 DHOOM again ,again ,again, and again
Universal msg 4 every girL...

"Kisi bhi khoobsurat larki ko daikh
kr jealous na ho balkay ye socho
k agr ye itni pyari hai to
isska bhai kitna pyara hoga!
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha
ALIENS HAVE CONTACTED THE EARTH...
JUST WATCH THE NEWS AND SEE IT....
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AND
ONE MORE THING ADVANCE MEIN HAPPY APRIL FOOL..!
Eik Dehaati Shehar Gya,
Uss K Peechay Ik Kutta Dor Para
Dehati Nay Pathar Uthna Chaha Magar Pathar Zamin K Sath Jura Huwa Tha,
Dehati Ne Kaha,
Yeh Ajeeb Jagah Hai Yahan Kutton Ko Khula Chor Daitay Hain Or Pathar Ko Baandh Daitay Hain,
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi chahie
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Agar Vifaaqi Vazeer barraye Railway Train par Safar karey to kya ho gha?


Ho hee nahee sakta k woh train par safar karrey aarrey yaar dhakkey khanney k liye b koi saaf jagah honee chahiye.