Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3300 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Bhehar ki gali main paan ki dukan, Devdas ne dekhi Paro Ki muskan, Devdas ne khilaya paro ko paan, Khake paan Paro bolI "Shukriya Bhai Jan"''
(",)
XCÜS€ M€ !!!
_/|_

Kisi ko fikar hy meri..?

Ehsas hy mera..?

Bus me he SmS kroon..?

Mujhy SmS kaun kry ga..
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy


Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
Pathan proposed a girl wid romantic poetry,
Kutta mar gaya razai me
Mai pagl hon teri judai me
Pani mei machar ter nai sakta..
Pathan tere bin reh nahi sakta
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
JIN.Admi se

Kia huqum hai mere aaqa?


ADMI.Jin se bola


mujhe aik khubsorat larki chahiyeh

JIN.bola.
me kokaf ka jin hon koi
Girlz hostil ka princpal nahi.. :p
Gadha Kitna Bekaar Janwar Hai . . .

Dunya Is Ko Naakara Samajhti Hai

IS Main Aqal Bhi Nahi Hoti



Magar Is Bechaarey Ki Himmat Dekho Har Sms Kitne Gaur Se Parhta Hai . . . :P
men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?


Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Begging.

Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows