Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .

Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
  

May, 19 2010     179 chars (2 sms)     3283 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Recently Fired
Stock Trader Said ...

"This Is Worse Than
Divorce...
I Have Lost Everything
And
I Still Have My Wife..." ;->
Teacher: Is Dor Men Sab Se Bara Bewakuf Insan Kon Hota Hai?

Student: Wakeel..

Teacher: Wo Kese ?

Student: Q K Itni Garmi Men Wo Hi Coat Pehanta Hai ;-)
''Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir

Ullu

??

Ullu

??

Ullu

Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.''
Wat Is D Diff B/W

Poison & Alcohol?

If U Drink Alcohol,

U Will Dance Around People,

If U Drink Poison

People Wil Dance Around U..!
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Larkiyan Patanay MeiN Tum Hi Ustad Nahi Hou "Faraz"..!!

Suna Hai karachi Mai koi "MOHSIN" b rehta Hai;-)
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Sardar 2 his wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!

Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
SArdar: Tu tension na ley,

...mein ne Munnay ko Mortien pila di hai:
"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
Sardar Bunks office n goes to home.
He saw his wife with his boss.
He comes back running office and says,
‘baap re, boss ne dekh liya hota to maar daalta.

Teri Dosti Main Deewane Ho Gaye,

Tujhe Apna Banate Banate Begane Ho Gaye,

Pukaar Le Ek Baar Pyar Se Mere Dost,

,
,
,

Bandar Ki Awaaz Suney Zamane Ho Gaye.