ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2867 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?



Socrates Was Once Asked:

What Is The Cure For "Love At 1st Sight?"

The Philosopher Replied:

"Take A Closer Look Second Time".


Remix Version of TWIST.

Lets have some paper Shaper lets have some Study now,
Lets have some Phy, Chem lets read the bio now.

Chalo chalo ji Book uthalo,

Chalo chalo ji Parh k Dikhao,

Chalo chalo ji Sir ko Khapa lo.

Life ki Karlo bist. :-)
N we Twist, We Twist, Twist, Twist, Twist.

Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Height of Cleverness



Dad: if u Pass in the exam i will Present u 1 Cycle.
Son: if i fail?
Dad: i will Present 10 Cycle.
Son: why?
Dad: To Open Cycle Shop
Ek truck doosre ko khench k ja raha tha ,, Yeh dekh k ek sardar zor zor se husney laga or zameen pe lotpot ho gia or bola " ek rassi ko uthanay k liye 2 2 truck"
Eq.1:
study=dont fail
Eq.2:
dont study=fail
adding eq 1&2
study+dont study=fail+dont fail
taking common
study(1+dont)=fail(1+dont)
sol:study=fail.
HENCE PROVED.;-)
Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->
Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->

Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...