ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2869 views       Funny

more Funny SMS Messages

Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?

Santa: PANI Nai Hoga To Insan

Tairega Kaise?

Aur Tairega Nahi To Doob Jayega!!!
Hitler bhi Chala Gaya,
Saddam bhi Pakda gaya,
Bin Laden ka bhi pata Nahi,
Tum bhi Dekhte nahi....
Lagta hai dharti per ache din agaye..
Rozay daro
.
.
.
.
.
.
Halka haath rakhna aftari haay walima nahin
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Fizaon k badalne ka intzar na kro,

Andhiyon k rukne ka intzar na kro

mobile uthao or mjy sms karo

har bar mere hi sms ka intezar na kro
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
Hundred word does not
give pain...






But





A ture friend''s silence
makes more tears in
heart...





So always keep in touch
my FriEND.
Khamosh palko se jb ansu bikr jate han
ap kia jane ap ktne yad ate hen
Abi b usi mor pe khare han jaha
Ap ne kaha ta
tehro hum



PAKORAY le k ate hen!
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
"FRIENDS STAND BEHIND U DURING UR BAD TIMES"
do u want a documentary proof ??
Ok,In future check out ur marriage album..U''ll find al frns behind u!
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao