ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2883 views       Funny

more Funny SMS Messages

If ever u start missing

Ur School days

Ur class

Ur friend circle

Ur canteen or nothng abt ur skooling thn

Just

Just

Just

Open ur report cards

Sara nasha utar

Jaega;-)
AK minute k liye duniya
me burey kaam ruk
gaey he





y?





Batao kio



?








B''coz

















"SHETAAN"is waqt sms
parh raha he:-p
W1y w2y w1y w5y
W5x w1y w2y w1y

Nhi smaj aya?
Zra ulta kr k dekho




HaHaHa!

Paagal!
Jab seedha smaj nhi aya to ulta kese smaj aaey ga
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
Aik Pathan ne kisi larki se kaha k mujhe tum se kuch kehna he keh doon.
larki: bolo
Pathan: ap ke pass NASWAR hey.
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
Izzat bachane ka naya tareeqa ..

Ek larka apne dost k sath khara tha k Wahan se ek larki guzri,

Us ne us larki ko ishara kiya aur aankh mari,

Jawab mein larki ne us larke ko Lanat de di ..

Wo larka apne dost se bola:
.
.
.
.
.
.
.

Bechari 5 baje miline ka keh rahi hai magar main jaonga he nahi... ;->
I had many options...
POISON,
ELECTROCUTION,
SLEEPING PILLS,
HANGING BY NECK,
COMING UNDER TRAIN,
JUMPING FROM A HEIGHT,
But...
I Chosed Education..... :->


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”


TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->