ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2891 views       Funny

more Funny SMS Messages

.+??+.
? 1 ?
''+??+''

Yeh
Lo
1 Rupee
Ka
Coin
Aur
Mujhe
Cute
Sa
$m$
Karo
Kanjusi
Ki
Bhi
Koi
Had
Hoti
Hai

Aur
KHABARDAR
Is
1 rupee
Ki
T0ffee
Khareedi
To...
a stupid guy: "Excuse me sir, what time is it?"
MAN: "It''s 3:15."
a stupid guy: (puzzled look on his face) "You know, it''s the weirdest thing, I have been asking that question all day, and each time I get a different answer."
Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
21st Century Is Truly LIFELESS:
Communication: WIRELESS
Cooking:FIRELESS
Youth:JOBLESS
This Msg: MEANINGLESS
Sender:PRICELESS
Reader:USELESS
kismat kismat ki baat hai
aaj din to kal kali raat hai
kabhi dhoop to kabhi barsat hai
yeh message ka silsila yunhi chalta rahega jab tak free sms ka saath hai!
Oye

Ye Dekho



















































Kitni Jaga Khali Hai
Aajao Cricket Ho Jaye.... ;->



Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
You Are

"ABCDEFGHIJKL"




A - Adoreable
B - Briiliant



C - Cute
D - Dashing




E - Exciting
F - Fantastic




G - Great
H - Humorous



I - Intelligent




J K L - Joke Kesa Laga . . .
Ek Raja Tha ... Ek Rani

.
.
.
.
.
Donoo Mar Gaye

.
.
.
.
Khattam Khanai

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Abay Neachay Kiya Lash Dehk Rahe Ho BOl Dia Na Mar Gaye Dono :)
Happy World's Nice Persons Day!
.
.
Ye Msg Un logon ko Send Karo jo is buri Dunya Main Rehtay Huye Bhi Nice Hain.
.
Maine Aapko Kar Diya.
.
.
.
Ghalti Se. Sorry. :-P


larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P