ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2870 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?
You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len
''Wht''s d similarity between a girl & petrol? 1. both r explosive 2. both r hot 3. both r dangerous when kept in open''
Nothing in this world Could ever be As wonderful as the love
You"ve given me Your love makes my days so very bright,
just knowing you"re my darling wife(Husband).Happy Anniversary



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
teacher:bacho wada karo kabhi sharab,cigerate nhi peo gay?

bachay:nhi peean gay..

teacher:lerkion ka peecha nhi karo gay aur na hi unhain chero gay?

bachay:nhi karain gay...

teacher:is watan k liye apni zindagi qurban karo gay???

bachay:ker dain gay aise zindagi ka aur kerna b kia hay....
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
Ladka Bola: Kash ein hasinao ke baap mar jate, Bahana gam ka hota, hum inke ghar to jaate. Ladki Boli: Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga, Kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.
Man1- I Told My Wife D Truth Dat
I Was Seeing A Psychiatrist
Man2- Thn
Man1- Thn She Told Me D Truth Dat
She''s Seeing A Psychiatrist, 2 Plumbers
& A Bartender ;->
Year 1963
-
-
-
Aug 3rd
-
-
-
Evening, 07:48
-
-
-
Uss waqt kuch nahi hua tha.
Chalo apna kaam karo!
Sara din sms padte rahte ho!!
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"