ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2879 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
A hUnt3r shoOts At tiGer,bUt SRK DIES.Y????


sOchO sOchO...
.
.
.
AreY jAn|X

tiGer wAs wAtchin climAx of DEVDAS
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.


~ Tip Of The Day ~

''It''s So
"S I M P L E"
To Be
"W I S E" ...


Just
"T H I N K"


Something
"S T U P I D"


And Then


Don''t
"S A Y" It ... ;->
There r 101 reasons 2 miss some1but v need just 1 reason 2 hate some1But 2 remember a friend like UI don''t need any reasonI Simply say"Meri Mat Mari Gai c"
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-
1 morgi ne 3 anday diye .
Aur dua mangi babies naik nikley.
kuch din bad babies niklay.
pehla baby namaz parta hua nikla.
dosra baby tazbih parta hua nikla.
tesre anday se baby nahi nikla to murgi pareshan ho gai , itney mai andy se awaz aai , ammi mai aitekaf mai betha hun
Height Of Inspiration



College Ka 1 Student College K Toilet Mai Gya

Jab Ander Ja K Wo Cummood Pe Betha To Samnay Likha Tha

Itna Zor Taleem Per Dete To Exam Mai A+ Grade Laitay