ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2871 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana 2 khi nhiBacha ro raha hai.
Zara bs ka horn poo-poo baja Do
Barsat ki raat
.
1 bhigi larki
.
bhige kapre

bhigi zulfen
.
bhige hont
.
us se nazren mili
.
dekh kar is dharakte dil ne kaha...




kal ye 100%

bemaar hogi... ;->
''*Meri taraf say apko 1 "PAPPI"
Apki saheli ko 1 "PAPPI"
Saheli ki saheli ko 1 "PAPPI"
Batau Q?
Aaj hi mere "DOGGY" ne 10 "PAPPI" ko janam dia hai!''
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
Farishta Murday Say: Main Hisaab Lainay Aaya Hun
Murda: Ayay Ho Mere Zindagi Mein Tum Bahar Bun K
Farishta: Hisaab Shoru
Murda: Pocho Zara Pocho Mujhay Keya Huwa Hai
Farishta: Allah Ko Yaad Kiya
Murda: Kabhi Bhoola Kabhi Yaad Kiya
Farishta: Kiya Tum Allah Say Dartay Ho
Murda: Pyar Keya To Darna Kiya
Farishta: Main Ja Raha Hun
Murda: Akailay Na Jana Mujhay Chor K Tum...
Farishta: Tum Cheez Keya Ho?
Murda: Main Cheez Bari Hon Mast Mast... ;->


Wife: What is so interesting in me?

Husband: I dont know the meaning of interesting!!!
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."




Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
Raat Ko Hamesha Kapray Utaar K Sona Chahiye.../

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rassi Say...!
Q k Barish Ka Kuch Pata Nahi Hota.......


Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
If U Like My Sms, It Means I m Smart


If U Save, U Agree I m Smart


If U Frwrd, U Spread That I''m Smart


&


If U Delete It

Simply

U''re Jealous

Coz

I m Smart ;->