A Man Can Be

A Man Can Be
A Man Can Be Happy With Any Woman








As Long As








He Does Not LOVE Her . . . ;->

[Oscar Wilde]
  

May, 18 2010     130 chars (1 sms)     3013 views       Funny

more Funny SMS Messages



Read each word Reversely:

A’
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
$M$
revenehW
stI
nettirW
‘…ylesreveR
Arz Kia Hai..

Shaam Jawaan hai..

Wah Wah

Shaam Jawaan Hai..

Wah Wah



Gour Farmaiye Ga..


Shaam Jawaan Hai..









Aur Uska Baap Major Hai.... ;->
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
Yeh Jo Hai Na... Yeh Jo Haath Mein Pakra Hai...Yeh Sirf Msg Receive Karne Ke Liye Nahin Hai... Iss Se Msg Jaate Bhi Hain...Try kar k dekhain..Hahaha!
Love Is Second Mistake Created By GOD





Off course GIRLS Are The First . . . ! ! !






But The Fact Is That




Both Are BEAUTIFULL . . . ;->
Tharki bacho k leye elan e aam
kiya jata hai k
zong ki new add per yakeen mat karen
jis me bachiya apna number batati hain.
wo sb numbr ksi k istamal me nae ;-)
Women are confusing…
Before marriage they expect a man, after marriage they suspect a man, after he dies they respect the man.
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
Dis song is 4 U

Tum to tahere pardesi,

sath kya nibhoge,

subhah pehli

.

subhah pehli

.

subhah pehli

.

subhah pehli

.

lagta hai CD Kharab hai,

kisi aur din sunaunga
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Puri botal na sahi,
Ek jaam to ho jaye,
Milna na sahi dua salam to ho jaye,
Jinki yaad mai hum bimar pade hai kam se kam
unhe bukhar na sahi,Zukam to ho jaye..


Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->