A Man Can Be

A Man Can Be
A Man Can Be Happy With Any Woman








As Long As








He Does Not LOVE Her . . . ;->

[Oscar Wilde]
  

May, 18 2010     130 chars (1 sms)     2985 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q:What Are The Two Reasons Why Women Don''t Mind Thier Own Business?

.


.



.


.
Ans
1=>NO MIND
.
.
.
.
.
.
.
2=>No Business..:->
Tumhari Yaad Me Is Qadar Rotey Hain.


Tumhari Yaad Me Is Qadar Rotey Hain.


k


Parosi Bhi Humare Aansu Se Kapre or Bartan Dhote Hain.
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai


~ Tip Of The Day ~

''It''s So
"S I M P L E"
To Be
"W I S E" ...


Just
"T H I N K"


Something
"S T U P I D"


And Then


Don''t
"S A Y" It ... ;->


Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Kia Andaaz Hy

Kia Jalwa Hy

Kia Style Hy

Aur

Kia Smile Hy

Message Kerne Main Tou Jaan Jati Hy

Aur

Ghurur Se Kehte Hyn Mere Paas Mobile Hy :(
Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)



1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->


CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh
Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha,
Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!