Yar Plz Give Me A Bel

Yar Plz Give Me A Bel
Yar Plz Give Me A Bel.Yahan Light Nai Hai
Mujhay Mera Cell Mil Nai Raha.



































About 99% Will Ring Back To Prove That They Are Fool
  

May, 18 2010     198 chars (2 sms)     3401 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife : Do you want dinner?
Husband : Sure, what are my choices?
Wife : Yes and no.


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:

Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.


Aur Bola:


Mai Pehlay He Dara Huwa Hon

Aur

Tum Wheeling Kar Rahy Ho. :-)
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->
''Lafz lafz likhon teri tareef me?





lafz


lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz


kafi hai ya or likhon?''
1 AadMi trAin sE utAr k p00chtA hy..
Yeh kAun sA stAtioN hy.. ??


SardAr Ne KahA:

?
?
?
.
.
.
.
.
.
?
?
?
?
RaiLwAy StAtion.!! ;->
CAT Mock Anthem
tara rum pum pum
tara rum pum pum
Kabhi aise number laya karo
Kabhi 0 kabhi 1
Kabhi us se bhi kum
kabhi fail ho jaya karo
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
''Crime doesn''t pay...Does that mean my job is a crime?''

Pakistan In 2010 ...

Ek Shaks Chilaya

Aa Gai

Aa Gai

Light Aa Gai ...


Dusra Shaks Kandhe
Pe Haath Rakhty Huey
''''Aisa Kch B Nhi , Ye Bas
Tumhara Wehem Hy Bhai'''' ;->
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!