Yar Plz Give Me A Bel

Yar Plz Give Me A Bel
Yar Plz Give Me A Bel.Yahan Light Nai Hai
Mujhay Mera Cell Mil Nai Raha.



































About 99% Will Ring Back To Prove That They Are Fool
  

May, 18 2010     198 chars (2 sms)     3387 views       Funny

more Funny SMS Messages

Friend Said to Me:

Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai,
Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.

Tere Paas Kya Hai?


Maine Kaha:

Mere Paas.

.
.
.
.


Cheeni Hai. :-)
L o n g t i m e a g o... o n l y idiots used... to read my S M S. And, t o d a y, the history continues....
Yar bohot afsos ha muje tum
pe ma tu tum pa itna bharosa
krta tha aur tum ne mery
aitemaad ko tor dya ha tum ko
pata ha k tum ny bohot bara jhout
bola hy muj sy.
Tum ny kaha tha k ab meri koi
lover nai ha tu..
.
.
.
.
phr yay kon hai???
(\./)
/.”.)”^——;”;
\,,/”(gulabo)\
…….//\\ //\\

Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
''Lovers with Mobile in Pakistan Cities:ISLAMABAD: Hello JanChalo Aaj CHINEESE Restaurant mai Dinner Meri Taraf se.RAWALPINDI: Hello JanKahan ho Tum?Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon.LAHORE: Hello JanAaj to film ka mood ban Raha hai.Aur wo bhi Tumhry saath.KARACHI: Hello JanWhat a Fantastic Mosam,Chalo Beach py Jaty hai.PESHAWAR: Hello JanKahan ho Tum? Abhi abhi BOMB BLAST huwa hai.Mari To Nahi?''
BIWI k kharche se tang aakar PATI bola.."1 kg. LipStick ek m0nth me kha jati ho.."

BIWI boli.."jhoot q boltay ho,500 garms to tum hi chaat jaty ho. Haha
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
In
1 year,
12 months,
48 weeks,
365 days & nights,
8760 hrs,
52560 min,
3153600 sec
sirf Aap ko hi yaad kiya.

Aur sirf 2mins lagay is jhoot ko type karney mein... ;->
Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
pathan went for interview

officer:tell me the opposite of ''DAY'
pathan:night
officer:cool
pathan:warm
officer:ugly
pathanpichli
officer:I said ''UGLY''
pathan:I said ''PICHLI''
officer:Oh my god.
pathan:Oh my devil.
officer:Get out
Pathan:Come in
officer:U r rejected.
pathan:I m selected.
officer:keep quiet.
pathan:speak tight.
Officer:Go to hell
Pathan:come to paradise.
officer:nikal ja jahil kahi kay.
pathan:ander aao laiq yahe kay.
officer:police ko bhulao.
pathan:fauj ko bhulao.
officer:uffff
pathan:tuffff
officer:purrrr.
pathan:turrrrrrrrrrrr.
kuch b kar le tera baap bab mujhe fail nahi kar sakta.
How To Grow Up A Baby 2 Make It Absolutely Charming
Smart
Gud Looking
Cute
Funny
Truth Full
& Xtremely Intelligent Kid . . . ????





















Feel Free
2 Ask
My Parents . . . ;->