Yar Plz Give Me A Bel

Yar Plz Give Me A Bel
Yar Plz Give Me A Bel.Yahan Light Nai Hai
Mujhay Mera Cell Mil Nai Raha.



































About 99% Will Ring Back To Prove That They Are Fool
  

May, 18 2010     198 chars (2 sms)     3393 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Love inspires Envy.


Envy endangers Spite.


Spite spawns Fallacies.



Neechay to aisey dekh rahe ho jaisey oopar ka sab samajh aa gaya ;-)
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
T R U T H

Women never have
anything to wear.."
Don''t question the
racks of clothes in the
closet
You''ll b answered
everytime,
"You just don''t
understand" ;->
Re Sa

Sa

Re

Dha Ni Pa

Ni

Sa

Sa Sa

Re

Re Ma Ga

Ni Maga

Sa

Sare

Bas Mere
Indian Idol Ab Soja
Mod

Obedient

Neat

Kind

Elegent

Young






It’s Totally Abt Me
But Need Not To B Worry , Ur Name Is Also In It







Just Read The First Letter Of Each Word. . . ;->
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha


*@Happy 1st JANUARY@*







Aaj k din Quaid-e-Azam porey 7 din k ho gaye thay... =P =D