Think for a moment that

Think for a moment that
Think for a moment that someone is missing you.





Think for an hour that someone is missing you.



Think for a day and month that someone is missing you.


Think for a year and whole life that someone is missing you.






After your death really someone will be missing you.
  

May, 18 2010     300 chars (2 sms)     3453 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once There Was A
Hungry Kutta
He Stole A Peice Of
Boti By Chacha Diimu
Shop
Then He Durki Lai &
Reach Ob Th Bridge
Of Naala
He Saw Another Kutta
In Water With Boti
His Thoughts Were
Kuttian Aali
He Maari Jo Chaal Wich
Tey He Lost His Own
Boti

Moral:
Kuttian Aali Socho Gy
Tey Kuttian Aali Howay
Gi ... ;->
Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
Have U Seen a Monkey Wrapped in a Plastic.
.
.
.
.
.
.
.
No?
.
.
.
.
.
Realy Not?
.
.
.
.
.
Please see ur NADRA ID CARD


Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
Mer Dil Tor Ker
Pohanchai Tum Ne Mere
Dil Ko Thais



Mer Dil Tor Ker
Pohanchai Tum Ne Mere
Dil Ko Thais










Tan ? = Perpendicular Upon Base ... ;->
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi
Maantay Hain Lahore Lahore Hai.

Par Karachi Uska Shauhar Hai.


Karachi Main Bhi Ek Lahore Hai.

Jiska Naam "Gulistan-e-Jauhar" Hai.


Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D
Love Is Second Mistake Created By GOD





Off course GIRLS Are The First . . . ! ! !






But The Fact Is That




Both Are BEAUTIFULL . . . ;->