hum film india ki

hum film india ki
hum film india ki dekhty ha, songs india k suntey hai,
fashion india k karty hai tu phir jab pakistan match harta hai
tu ghussa q jeet bhi tu india ki honi chaiye na ?
  

May, 18 2010     170 chars (2 sms)     3185 views       Funny

more Funny SMS Messages


A Sardar looking at sky asks another Sardar :
Is that a sun or moon?

Other Sardar replies :
Oye ! No idea…Im new to this city..
Jb akelapan mehsus ho

Jab har janib khamoshi ho

Jab tanhai ka ehsas barh jaye

Jb taangen thak jaen

To
Samj lena
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
apko TOILET mei bethy kafi der ho gayi hy ;->
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per

New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha
Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
Wife: Main tumhari yaad mein
15 din mein hi aadhi ho gayi hun,
mujhe lene kab aa rahe ho?

Husband: 15 din aur ruk jao ......... ;->
Rs. 500 k recharge pe Rs. 5000 ka Talk Time
Aur 11yrs ki validity
Call 1 paisa/min
60000 sms free!


4 details
Plz log on 2


www.inni-vi-lutt-nai-pai.com
1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->


Ek Dost ne doosrey se pocha: Batao Nakam Mohabbat ka Anjam kiya hota hy.???

Doosrey dost ne kaha

Larka Maamu ban jata hy

Or
Larki Phuppho..,