hum film india ki

hum film india ki
hum film india ki dekhty ha, songs india k suntey hai,
fashion india k karty hai tu phir jab pakistan match harta hai
tu ghussa q jeet bhi tu india ki honi chaiye na ?
  

May, 18 2010     170 chars (2 sms)     3192 views       Funny

more Funny SMS Messages



Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.

"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,

wah wah

Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,




"Lado k lashkarey jaghmagh kapdey saarey"
1000 Pages ki Book kitne din mein parhi ja sakti hai?

Writer: 6 months

Doctor: 2 months

Lawyer: 1 month

Prof: 1 week

Student: Pehle ye batao paper kab hai?
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
SoMetiMes wEn u Crying,No1 seEs ur teArs;
wEn u r WorriEd, No1 seEs ur pAin;
wEn u r haPPy,No1 seEs Ur SmiLe


LeKiN
Ek PAAD kyA Maar Lo saAre dEkhnE LagtE hAin
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!

Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
1 DOST Ne Pathan Se Pocha!
SHADI Ka Kb Tk Imkan Hai?
Pathan Kafi Sharmila Tha
Bola!
3,4, BAHNO K Rishte Aye Huwe Hain
Or 1 Behen Se To Baat Bi Chal Rahi He.
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''