She Came..

She Came..
She Came..
I Kpt Lukin At Her..
She Smild.
Yet I Kept Quiet.
She Began 2spk.
I Dint Listen & Then,
She Began2 Leave.
I Thn Shoutd...





Mam
Attendance...!
  

May, 17 2010     171 chars (2 sms)     2956 views       Funny

more Funny SMS Messages

Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Baithe tere khayalo me,
kore kagaz pe likha tera
naam...

Tasvir bhi bana daki aur
likha ye paigam..

"zinda ya murda,

pakadne yale ko 5000
nakad inam..
Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Aadmi:Sharam Nahi Ati Itnay Hatay Katay Ho K Bhik Mangtay Ho

Bhikari: Nahi To Kya Tumhari Behen Ka Rishta Mangu... =P ;->
agar koi mujh sey pochchey "teri Mohabat ka naam kya hai?"




to mein kahoon" tenu kee takleef ee"
Jab Tumhain Upar Wale Ne Banaya Hoga

Use Bohut Maza Aaya Hoga,

Hansi Di Bachon Wali

Suurat Di Bholi Bhaali

Mijaaz Dia Cool...


AuR

AuR






DIMAG GAYA BHOOL... ;->
Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.

You Are Sweet , Cute
& An Ultra-Dynamic
Personality .. !!

You Are One In A
Million With A Golden
Heart .. !!

For More Jokes
&
Funny Sms









Dial
0900-78601 ;->
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..