She Came..

She Came..
She Came..
I Kpt Lukin At Her..
She Smild.
Yet I Kept Quiet.
She Began 2spk.
I Dint Listen & Then,
She Began2 Leave.
I Thn Shoutd...





Mam
Attendance...!
  

May, 17 2010     171 chars (2 sms)     2970 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
A goOd wife alwAyz fOrgives hEr HUSBAND wEn
.
.
.
.
.
.
.

she‘s WRONG EVEN..!!
lOlz
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
Girl-Mujhe Ek Esa Shohar Chahye Jo Achi Achi Baten Karey, Hansi Mazaq Karey, Aur Raton Ko Bahar Na Jae!

Boy-Tumhen Shohar Nahi FM Radio Chahye!
1 larki valentines day per dukandar say: "aisa card hei jismei likha ho k mei tumse aur sirf tumse pyar kerti hun"
dukandar: haan hai..
girl: 2darjan pank kardo...
FOUR Flowers
Especially For U . . .

--(<@


--(<@


--(<@


--(<@


1st For Frienship


2nd For Happiness


3rd For Care



4th Kaan K Uppar Laga Lena
Ek Dum Mast Lage Ga Mere Dost ;->
A Boy ToLd his Friend, "Yar Aik Lrki Mujh ko Hans K Dekh rahi hai"

Frnd: Sahi se Dekh, Hans k Dekh rahi hai Ya Dekh k Hans Rahi hai..
1friend:
Yaar Mera Mobile Kharaab Hogaya Hai
Koi Acha Sa Dentist Batao
2friend: "Dentist Wo Kiu?
1friend:
Yar Mere Mobile Ka Bluetooth Kharab Ho Gya Ha
Uski nazar meri taraf thi.




Meri nazr uski tarf thi,

Vo mugh se kuch kehna
chahti thi,

Main us se kuch puchna
Chahta tha,


Dono ise uljan mein
bethe rahe aur exam
over ho gaya.
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
Naila nay zazia ko shabana nay shabnam ko rehana nay rukhsana ko alia nay anela ko bushra nay babra ko farah ne farzana ko humera nay hameeda ko akbar nay asghar ko basheer nay babar ko tanveer nay saleem ko imran nay ishaq ko khalil nay rahman ko kashif nay kamran ko liaqat nay lugman ko zeeshan nay zaman ko aur main nay app ko yeh sms ker diya ha!