aaj raat chandani hai,

aaj raat chandani hai,
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
  

May, 17 2010     53 chars (1 sms)     2284 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Tusi sharmandey bohat ho ,Ek Tusi itrandey bohat ho,Dil kar da hai tuhano dinner tay lay jawan per tusi khandey v bohat ho.
Ghar Se bahir Wo nakab
mai nakli,


Sari gali unke fikar
mai nikli,



Inkar Karte the Wo humari Mohabbat se,




Aur humari hi Tasvir unki
kitab se nikli.
''Woh Kya Hane Mere Dil Pe kya Guzri Us Waqt

"FARAZ"

.
.
.
.
.

Jab Usne Meri Taraf Dekha Aur Boli,

Excuse Me!

Ye Naak Wala Rumaal Aapka Hai? :-)''
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
Heer to Raanjha: Mein tere Ishq mein barbaad hogayi hun,
Badnaam hogayi hun,
Ruswa hogayi hun.

Raanjha: To mein konsa DSP ban gaya hun?
mein khud bheek maangta phir raha hun.
duniya k das bardey shaitan,

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

Oh I am unable to write your name ten times in a row
Clerk ne oFFice fone karke boss se kaha: Sir mai 1 Week tak oFFice nahi aaonga, Meri Bewi taang torr bethi hai..
Boss: (Gusse me) Magar 1 Week tak TUM kiOn nahi aaogEy.?
Clerk: Actualy Sir aAp samjhe nahi, meri Bewi ne jo taang torri hai,
"WOH MERI HAI"
Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..
A sardarji photographer is focusing
a dead body’s face in a funeral function,
suddenly all dead persons relatives beat him.
why? He said “SMILE PLEASE
A Small Advice.
































Dont Press The Mobile Like This.
It Wil Damage Ur Keypad!
''mulk ki bhi 1 sarhad hoti hai,
bachay ki bhi 1 zid hoti hai
or kitna intezar karoon tere sms ka
arey yaar kanjoosi ki bhi koi hudddd hoti hai''


What is the difference
between "A
Locomotive Engineer"
& "A Teacher" ?


.

.

.

.

.

.

.

One Minds The Train,
Where As
Other Trains The Mind...
;->