Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Maa: Beta Shadi Us Se Krna
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
  

May, 17 2010     182 chars (2 sms)     3353 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yesterday in my room all my books were singing a song.

Guess which song?

guess!

O Zara zara Touch Me Touch Me Touch Me...
Ek sardar bar mein ro raha tha
Friend: Kyon ro rahe ho?
Sardar: Aur kia karoon? Main jis lerki ko bhulna chah raha hoon,uska naam hi yaad nahin aa raha.
A Student Goes Into A

Library &

Askz 4 A Book On Suicide!

Librarian : Get Lost Dude,

U Won''t Bring It Back!
Why Is The Mind Of A Woman Cleaner Than A Man''s?










Because She Keeps Changing It All The Time.
Luk at the world as 1 big chocolate cake. It would never b complete without few sweets n nuts.
Sweet like ME & nut like U''
JIN.Admi se

Kia huqum hai mere aaqa?


ADMI.Jin se bola


mujhe aik khubsorat larki chahiyeh

JIN.bola.
me kokaf ka jin hon koi
Girlz hostil ka princpal nahi.. :p
Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
''Gujranwala agr pyara na hota

Gulshan Iqbal Park ka nizara na hota

Bypass pr ishara na hota

Sialkoti drwazy ka shara na hota

Pace pr janay ka mode dobara na hota

Bashir k dal chawal ka swad krara na hota

sb Sattelite Town Girls Collage ka ksoor hai

wrna Gujranwala ka koi larrka aawara na hota("

Geo Gujranwala''
teacher:bacho wada karo kabhi sharab,cigerate nhi peo gay?

bachay:nhi peean gay..

teacher:lerkion ka peecha nhi karo gay aur na hi unhain chero gay?

bachay:nhi karain gay...

teacher:is watan k liye apni zindagi qurban karo gay???

bachay:ker dain gay aise zindagi ka aur kerna b kia hay....
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
''Khush to bahot hoge tum,Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,Magar aab kya karoge...?Jab msg me kuch bhi nahi mila...?''