Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Maa: Beta Shadi Us Se Krna
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
  

May, 17 2010     182 chars (2 sms)     3356 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon









Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon










Par Tum Teil Itna Lagati
Hyn K Har Bar Phisal Jata
Hoon ... ;->
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)
If you are looking for Best April Fool SMS then your search ends here. april fool sms messages, april fool sms friendship, april fool sms jokes, hindi april fool sms, april fool sms text, free april fool sms, april fool sms collection, funny april fool sms, lawak april fool sms, april fool sms message, Just read the full collection of April Fool SMS.
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"


Bush ka “Kutta” bush se roth gaya,
Ja k ganday nalay main doob gaya,

Dobtay howay bola ab aur zulm nahin sahain gay,
Eg ghar mai 2 2 nahin rahain gay…:D
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
Raat ko 2 pathan chat pe so rahay thay,

Pehla dusray se bola:

Yaar maachis
kahan hai?

.

2nd:

Teeli jala k dekh le yahin kahin
hogi...!
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da
Quaid-E-Azam Ko Ulta Kareinge To Kya Hoga....?



Socho Yaar....











Simple Yaar
Unki Topi Gir Jaygi;-)
Fact ...

A Lot Of Fellows
Now A Dayz Have

B . A,
B . B . A,
M . B . A,
B . E,
B . S,
Or
P h . D

Unfortunately

They Don'' Have A
J . O . B ... ;->