Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Maa: Beta Shadi Us Se Krna
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
  

May, 17 2010     182 chars (2 sms)     3370 views       Funny

more Funny SMS Messages

This Mouse is Cat of Donkey the Best monkey way to paagal make funny you smile.....
..
..
..
..
..
..
..
Confused????
..
..
..
NOW READ IT AGAIN LEAVING ALL YOUR NICK NAMES.... :D :D :D
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
chando k chacha nein chando kee chachi kee,

chandani chowk mein chandani raat ko,






Qabr khudwai
Biscuit walay ka LOVE LETTER...
Dear MARIE!
Today is GOODDAY. I''m in GALA . U''ve made my life SOOPER.
I''m the PRINCE of ur heart.
I want to buy u BAKERY,
so u can give me a TREAT everyday. U''ve Krack''jacked my JAM HEART.
Now i''m in 50-50 position.
Plz i wana hav a PARTY with u.
Tumhara TIGER...!

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->

4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinking''s 2stdy 4next exam-:-D
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Girl:It’s 2 tight
Boy:Don’t worry,I’ll do it slowly,
Gal:Push it in,
Boy:Ah..I can’t,
Gal:It’s painful,
Boy:Forget it.
.
.
.
.
We’ll buy new WEDDING RING!
Father to son after exam: "Let me see ur report card."

Son:"My friend just borrowed it. He wants to scare his parents." :P
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...
************BREAKING NEWS*************



ZABARDAST SALE TAMAM BATA OUR


SERVISE KI DUKAAN PAR EK


JORA KHARIDNEY PAR 5 JOREY FREE.......











JALDI KARIEN.............






CRICKET TEAM WAPIS

AA RAHE HAI............