Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Maa: Beta Shadi Us Se Krna
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
  

May, 17 2010     182 chars (2 sms)     3355 views       Funny

more Funny SMS Messages

A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
Gadha kitna bekar janwar hai duniya is ko nakara hi samajti hai, is main aqal b nahi hoti magar is bechare ki himat to deko ye sms kitne ghore se per raha hai.


Mubarak Ho Yaar Tujhe. . .

Mazay Kar Mazay. . .

Khush Hai Han. . .

Hoga He Yaar. . .

Eik Din Aur Jo Mil Gaya Tujhe Azadi Ka. . . ;->
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''

A Man Was Injected
With A Deadly Poison,
But,
It Did Not Kill Him.
Why ... ??








Think







Think Harder



















Coz


He Was Already
Dead.. ;->
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
Larka:Hello Jaan
I Love U
Larki:
Sachi
Larka:
Muchi
Larki:
100 Ka Load Kara Do Please
Larka:
Sorry Baji rong number!
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye