Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Maa: Beta Shadi Us Se Krna
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->
  

May, 17 2010     182 chars (2 sms)     3363 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bush: Meri behan de ghar KAKA hoya ae.

Musharaf:Mubarak howe.

Bush:Par afsoos di gal ae BANDE da pata nai chalya.

Musharaf:Koi gal nai ji USAMA te pa dio. . . ;->
TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
Kash kabhie app hamari gali main ayen,thora sharmaen,thora itraen, thora muskaraen,thora ghabraen aur phir zor se chilaen"TEEN DABAY WALAY"
3 Lessons Form "3 Idiots" Movie:


1. Do Any Work With Passion and Choice.

2. Believe in Yourself.

3. Always Have One Idiot Friend Like You! :-)
VakEeL:

JuDgE sAAb
Es iNsAn Ne ApNi B.v ko kTaL kYa
SaAlE ko kTaL kYa
kAe bEgUnAh l0g0 ko kTaL kYa
pAiSe kHaE
GuNdAgRdI kI
yE pEhLe b JaIl Ja cHuka hAi
cCrUpT kAmIneY dArInDaSiFt iNsAn k sAtH kIa h0nA cHaHyE?
JuDgE sHb





IsAy pAkIstAn ka pReSidNt bAnA d0 . . . ;->
A Man Went To Department Store
& Chose A Tie .
Asking The Price , He Founds Its Cost 600
He Said For That Much Money, I Cud Buy A Good Pair Of Shoes
Salesman: "But Don''t U Think Sir It Will Look
Strange Hanging Around Ur Neck" ... ;->
BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae
''AB TO BIJLI BHI DOCTOR ki Medicine ki Tarha ati hai


"Mohsin"


.
1 Ghanta Sobha





1 Ghanta Shaam


or


1 Ghanta Raat.....:d

- Mohsin Skywalker -''
Child 2 Dentist Doctor..!!!

Kya Dard k Baigar Bhi Daant nikalay Ja Saktay Hain ??

Dr: Nahi

Child: Ager Main Nikal K Dikhao

Dr: nikaloo

Child: He He He He He He
Aam zindgi..
hum ek bhi ladki nahi pata sake..
College ka 1 semester khrab ho gaya....

Mentos zindgi:- ek bhi ladki hume nahi pata saki...Unka 1 semester BARBAAD ho gaya....
AK minute k liye duniya
me burey kaam ruk
gaey he





y?





Batao kio



?








B''coz

















"SHETAAN"is waqt sms
parh raha he:-p
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->