Girl:If V Get Maried Stp Smoking

Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3386 views       Funny

more Funny SMS Messages

Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
I Accept

I Beleive

I Admit


I m "0" Zero

But This Is Not End

I Want Her

B''coz

Widout Her

I''m Incomplete

Her 0 = HER0



So Be Quick

Arrange
"HER" For Me ;->

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)


Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Nikah k baad dulha: Molvi sahb apki fees?
Molvi: Dulhan ki khubsurti k mutabik de do.
Dulha ne 10 rupay diye aur chal diya. Achanak hawa ka jhoka aya or dulhan ka ghoonghat uth gya.
Molvi: Ama miya baki paise to le jao;-
Close ur eyes..
Think about urself

Ur face,
Ur style,
Ur nature,
Ur looks,
Now open ur eyes.
U have spent half a min watching
A HORROR MOVIE! :-)
''Teacher 2 pthan jiss ; ko sunai na de use english main kya kahenge?
pathan: jo marzi keh do g .

us ko konsa kuch sunai de ga;-)''
''asi v kisay nall pyar kita c.
odi yad vich dil beqarar kita c.
apnay piyar da ek din izhaar keta c.
o meri jaan kehn lagi
mein ta tery naal mazak keeta c...
Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)