Girl:If V Get Maried Stp Smoking

Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3378 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Men discovered FRIENDSHIP and invented LOVE,
Women discovered LOVE and invented MARRIAGE

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
When Stars Shine at Night in the Sky,
My Body Blasts Like a Bomber.


Is Sher Main Mohtarma Naseebo Laal Farmati Hain K:

Jado Raat Nu Niklan Taray,

Mera Badan Patakay Maray. :-)
''Crime doesn''t pay...Does that mean my job is a crime?''
News reporter:
KHAN SAAB ye batain k plateform
par kharay saray pathan kaisay maray?
Pathan: aik elan hua k train plateform per aa rahi hai,
sub ne patri par chalang laga di.
Reporter:Phir aap kaisay buch gaye?
Pathan:main khudkushi k liye patri per leta tha,
ye elan suna to main plateform per ja ker lait gaya:)
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
Professional Lover''s:

Hajjaam:
Chehry Pe Mery Zulf Ko Bikhrao Kisi Din

Doctor:
Akhir Is Dard Ki Dawa Kya Hy?

Sunyara:
Kash Main Tery Haseen Hath Ka Kangan Hota

Wakeel:
Wo Qadam Qadam Pe Jeety, Main Qadam Pe Haara

Choki Daar:
Tooti Hy Meri Nend Magar Tumko Is Sy Kya?

Maali:
Suna Hy Boly To Baton Sy Phool Jharty Hain

Police:
Main Qatal Hova Kesy Mery Yar Sy Pocho

Driver:
Barra Kathan Hy Raasta Jo Aa Sako To Sath Do :-)
Repeat these lines at least 2 hours every day after Namaz out side the mosque and you will be a millionaire within few months.

"ALLAH KE NAAM PE DE DE BABA"

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->


A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

:-( Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”


film actress meera yesterday screamed
in an interview
"agar mein jhoot boloon to mera baap marr jaaye".
The city district government of lahore
has reported that 26 men from
various parts of lahore simultaneously
suffered a heart attack last night.