Girl:If V Get Maried Stp Smoking

Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

jungle attendence....
tiger,
present sir...
rabbit ,
present sir....
monkey...
monkey...
monkey...
stop reading n give attendence dumboo
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
IF Engineer Starts Making Films .
The Name Will Be . . .

"Current Ho na Ho"

"Janam Supply Karo"

"Aa Ab B.Tech Karain"

"Kabhi A.C Kabhi D.C"

"Fuse Lagaya Tou Darna Kia"

"Engineer No.1"

"Engineeering Koi Khel Nahi"

"Input Wale Output Le Jayenge"

"Maine Engineering Kion Li ?" ;->

I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..


Teacher:Tell me The perfect example for Newton''s 3rd law?

.

.

.

.
.
Student:Every Time I open my Book,
My Eyes Close automatically..!
:D
Kesay Ho Ab?

Theek Ho?

Dard Ho Raha Hay?

Pain Killer Tablets Letay Rehna

Hajiyon Ne Bohot Mara Ho Ga Na Pathron Se
Kya Karen Is K Baghair Hajj Nahi Hota.


Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
Impressive quote..


"Zruri nahi k agr aap ki shakal yateemo
jaisi hai to aap ko accha rishta nahi mil skta"





SHOAIB MALIK
The fight we had last night was my fault,


my wife asked me what was on the TV and i said dust.