Galt Fehmi

Galt Fehmi
Aj phir Hui Titli Ko Ghalt Fehmi logo

Smjh Kr Gulab Ka Phol,
Mere rukhsar pe a bethi :D
Good evng :p
  

Feb, 10 2015     102 chars (1 sms)     10167 views       Naughty

more Naughty SMS Messages

Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada? Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar karna photo leni hai.
Musharraf Is Good For Economy . . .

He Has Silver In His Hair

Gold In His Teeth

Stones In His Kidney

Steel In His Knees

Sugar In His Blood

&

Gas In His A** . . .
In a Hospital two Nurses were discussing about the New Doctor..

1st Nurse: He Dresses very well.

2nd Nurse: ... And very Quickly too... =P ;->
Saas : Beti Aaj Se Tumhara
Ghar Yehii Hy
Aaj Se Tum Mjhy Ammi Aur
Apne Sasur Ko Abbu Kahogi…

…Shaam Mein Us Ka Husband
Ghar Aaya Tou Boli

“Maa
Bhaiya Aa Gaye ..” =P =D
tere dar pe sanam hazar bar aen ge

wah wah
tere dar pe sanam hazar bar aen ge


bel bje ge or bhag jaen ge.
Clas Mein Teachr Bachhun Ko Smgha Rhi Thien K ,

Kaise Asman Se Frishtey Aatey Hein Ar Ap Ko Chotey Chotey Behn Bhai Gift Krte Hein.

Clas Mein Bethey Huay Aik Bachey Ne Apne Dost Ki Trf Dekha Ar Bola

"Kia Khayal Hai Madam

Ko Asal Bat Bta Na Di Jaey"...
Sikh: kal koi meri biwi k sath zabardasti krgya aur Rs 20000 v le gya
pathan: jhut bolta hai,15000 tha
sikh: paise ka itna masla nai bas aadmi pata kar yaar ;->
I don’t love.

I don’t care.

I just married a millionair.

And if he dies I don’t cry,

.

.

I just fuck another guy.
A TC In A Train Fines 400 For No Ticket.

He Charged 1st Girl Rs 300 Who Was Wearing Sleevless

Rs 200 To 2nd Who Was Wearing Sleevles &Backless

Rs100 To 3rd Who Ws Wearing Sleevless, Backless And A Mini Skirt

He Charged Rs 0 To The 4th One...






Why???







U Dirty Mind...



She Had The Ticket!!!
Mom: Why R U pregnant?

Daughter: This is our project in college about "Miracle of Life"

Mom: Tell me who is he?

Daughter:I dont know, it was a group project.
Ek Larki Dosri Se...!!!
Sab Se Khatarnak Game Kon Sa Ha..?
2nd Girl;
Har Woh Game Jo Boys Ke Sath Khela Jaey,
Khass Kar Andhery Main... ;->
Govrment ny aeilan kya hy! jis shakhs k
5bachey hongy unhy 50000 dye jaingy.

sardar apne wife sy: myri gf k pas
mera 1 beta hy abhe lata hon.
Ghar aya to 2 bache nhi thy pocha kahan hy?

wife! jisky thy wo lygya... =P ;->