pathan and plastic

pathan and plastic
Pathan: Doctor Sahab Plastic Surgery karwanay main kitna kharcha aayega?


Doctor: 5 laakh..

Pathan: Agar Plastic Hum day to??
  

Nov, 14 2013     127 chars (1 sms)     3335 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna



Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo


Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo


Orat ko dalo
Ya Mrd ko dalo










"VOTE"
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Wy do the number of traffic accidents with stupid blond girls increase at April 1st?



When the traffic light is red they think it is a joke ;->
One day de Fat Ram Singh visits Dietitian..

Doctor Said: Run 8 Km for 300 days...


Ater 300 days Ram Singh ne phone kiya....


sir mein slim ho gayi..lekin

Doctor: lekin..?


.
.
.
.
.

2400 km away from home...!
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
Men''ll never understand women and women''ll never understand men.

And that''s the one thing that men and women''ll never understand.

Do u understand?


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
Our Friendship
START
























Kya Dekh Rahe Ho
END Karne Ko Soch To
Encounter Ho Jayega
Pappu Dadi say:kya hum hamesha 5 hi rhnge? Aap, Papa, Mummy, Mai, Bahan.
Dadi: Nhi Beta Jab tumhari Shadi Ho Jaygi to Hm 6 ho Jaynge.
Pappu: Fir Behan k Shadi ho jaygi to hm 5 ho jaynge.
Dadi: Nhi Beta Jab tumhara Beta hoga to hm fir 6 Ho jaynge
Pappu: Fir Aap Mar Jaoge to hm fir se 5..... :D