Brain is the most

Brain is the most
Brain is the most outstanding organ it works for 24 Hours 365 days right from the time of birth but stops only when we enter th Exam Hall...

Dhoke-Baaz:-D
  

Aug, 10 2013     156 chars (1 sms)     5439 views       Exam

more Exam SMS Messages

Wo Murr Murr ke hume Dekh raithay thay or hum Unhain




Wo Murr Murr ke hume Dekh Raithay thay or hum Unhain




Q ke Exam me na unhain kuch ata tha aur Na Hume
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
Xams are there,

at the paper u stare;

the answer is nowhere,

which makes u pull ur hair.

The teachers make u glare,

the grades r not fair,

but just like the past 20 yrs,

WE DONT CARE !!
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
I have a pen which is blue,
I have a friend which is you.
Flowers will die, waters will dry,
But our Friendship will never say Goodbye
Brain is the most outstanding organ it works for 24 Hours 365 days right from the time of birth but stops only when we enter th Exam Hall...

Dhoke-Baaz:-D
Na Waqt Itna K
Sallybus Pura Kia Jaye

Na Tarkeeb Koi k Exam
Pass Kia Jaye

Na Jane Kon Sa Dard
Dia Hy Is Parhai Ne

Na Roya Jaye
Aur
Na Soya Jaye ... ;->
Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...
Aya Tha Imtehan Me Mazmoon Husn Par,

Parchay Main Sb Ne Chehara Mera Bana Diya :-)

uff....

Ye Class felloz B na?

1st Aye hen sb
classic example for students of different age
groups :-

1st to 3 rd stndard- hey I studied everything
for exam...
......
4th to 6th std- Hey that Question was very
hard so I dint read that..

6th to 10th std- hey read only important
questions...

10 th to 11 th std- abe 4 chapters r enough....

12 th- saale whch exam is 2day...

Engineering/medical students - Oh ! exam aaj tha ....
Kamino bataya kyon nahi ..??
=|| Sachae |||=


School = Yadein
Classes= Kbhi Kbhi
Principl= Jani Dushman
Home Work= Mushkil Barsatein
Canteen= Aao Na
Teacher= Makree
Exams= No Entry
Examnr= Sharabi

Cheatng= Dil Se , Chori Chori Chup K Chup K
Result=Ghabrahat

Vication= Kbhi Alvida Na Kehna