Students While Studying

Students While Studying
Students While Studying For Exams

-Books n Notes Open


-Highlighting Sentences



-Pen In Mouth


-Blank Page




-Eating Drinking



-Turning Pages




-Readin ''Headings''


-Thinkin About Where To Start From

&



Texting Friends
Oye Kitna Hua? Mujhy Bht Tension Ho Rahi Hy
Plz Pray For Me =P ;)
  

Jun, 17 2010     338 chars (3 sms)     3065 views       Exam

more Exam SMS Messages

Atif Aslam Live In An Exam

Kuch Is Tarah...
Teri Copy, Meri Copy Se Miladay,

Answer Teray...Saaray Mujhay
Paper Pe Chapa Day,
Tu Her Ghari Her Waqt Sir K Sath Raha Hai,
Han Yeh Jism Bloody
Fool Abhi Kaanp Raha Hai,Jo Solution Hain Ye Teray.Unhain Tu Mera Pata Dy!
Kuch Estrha Tera Paper
Mere Paper C Milade
A GENIUS
Is A Person
Who Can Do For
$1 What Any Fool Can
Do For $100"

-As Such V Complete
Syllabus In 1 Day,
That Lecturers
Try In 1 Sem !!
Long Back,
People Who Sacrificd Their Sleep,
Food, Laughter N Forgot

Their Family Were Calld Saints.
Bt Now They R Called

"Students" :-)
Pressure On Brain Is Inversely Proportional To The Number Of Days Left For Exams

Keeping The Syllabus Constant

Zubaida Apa’s 1st Law Of Tension
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
Kuch Kuch Hota Hai(Remix)

Exam Pas Aye Dil Gabhraye

UNIVERSITY Na Jane Kya Paper Banaye,

Abto Mera Pen Ruk Ruk K

Chalta He Kya Karu Haye

Kuch Kuch Hota Hai
Aya Tha Imtehan Me Mazmoon Husn Par,

Parchay Main Sb Ne Chehara Mera Bana Diya :-)

uff....

Ye Class felloz B na?

1st Aye hen sb
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
classic example for students of different age
groups :-

1st to 3 rd stndard- hey I studied everything
for exam...
......
4th to 6th std- Hey that Question was very
hard so I dint read that..

6th to 10th std- hey read only important
questions...

10 th to 11 th std- abe 4 chapters r enough....

12 th- saale whch exam is 2day...

Engineering/medical students - Oh ! exam aaj tha ....
Kamino bataya kyon nahi ..??
Exams k ek din pehle mujhe hosh aya

socha meine bohot or cheating karne ka plan banaya

bathroom me kardi meine cheating ki setting

or ab bus karni thi mujhe bathroom jane ki acting

Exam paper dekh k meri ankhon k aage andhera chaya

kia bataon ''JAn|x'' paper tha physics or mei chemistry le aya... ;->
Cheating in exams is the best exercise
for your reflexes,
your eyes roll to see the answer sheet of your seatmate!
Your ears become sensitive,
even to the softest whispers to get what your
seatmate says!
Your neck stretches either ways to
search for clues!
Your hand copies the answer
faster than ever!
Your feet kicks the chair of
your classmate to let him/her know
that you want to copy!
It''s the best way to make urself healthy,
so ROCK ON Yoo CHEATERS!;-)
Examz se 1 month pehle aane wale 1st ashray ki dua: Ae Allah aaj se padhne ka irada kr rha hn, meri madad krna

2nd ashre ki dua:
Allah jo sawal mein yaad kron sirf wo imthan me aaye''n

Aakhri ashre ki dua:
Ae Allah is bar pass kra de agli bar khoob dil laga k parho''n ga.. ;->