|?| Exam Anthem|?|

|?| Exam Anthem|?|
|?| Exam Anthem|?|

Hum Honge Kamyab, Hum Honge All Pass Ek Din,
Hoho... Likhte He Bakwas,
Fir B He Vishwas, Result Hoga Jhakas,
Hum Honge All Pass
Ek Din.
  

Jun, 17 2010     162 chars (2 sms)     2480 views       Exam

more Exam SMS Messages

Exams k ek din pehle mujhe hosh aya

socha meine bohot or cheating karne ka plan banaya

bathroom me kardi meine cheating ki setting

or ab bus karni thi mujhe bathroom jane ki acting

Exam paper dekh k meri ankhon k aage andhera chaya

kia bataon ''JAn|x'' paper tha physics or mei chemistry le aya... ;->
My Nights r going SleepLess,
My Days r going UseLes,
I hv becom SpeachLess,
So,
I asked My Heart;
is it Love?
Heart replied

"Na Putr Paper a gaye ne.."
jab b paper attempt kar k uthney lago to dua manga karo k

"Ya Allah jis k pass mera paper jaye uss kee biwi maekey gaye ho, uss k bachey bahar khailney ghaye hon aur ussey checking k waqt koi bill wasool na ho"
Ameen
itni shidat se maine pass hone ki koshish ki hay


k har teacher nay mujhay marks dene ki sazish ki hay


yeh exam bhi apni filmo ki tarha hotay hain



end mai sab kuch acha ho jata hai


HAPPY
.......ENDINGS
Result Aa Gaya

























Aisa Majak Engg Students K Sath Na Karen.
Janlewa Ho Sakta Hai

Student Union Dwara Janhit Me Zari..!
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
What Is The True Meaning Of STUDY ... ???

.


.


.


.


.

S . Sleeping
T . Talking
U . Unlimited Sms
D. Dreaming
Y. Yawning


So Study Hard ... ;->
Khusra Math Ke Paper
Mein Dance Kar Raha Tha.
Examiner: Ye Kya Kar Rehay Ho?
Khusra: Meray Teacher Ne Kaha
Tha Math Mein Her Step Ke Number
Hotay Hain…
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
Xams are there,

at the paper u stare;

the answer is nowhere,

which makes u pull ur hair.

The teachers make u glare,

the grades r not fair,

but just like the past 20 yrs,

WE DONT CARE !!
The Law Sayz,
"If U Can''t Convince Someone, Confuse Them!"

Do U Know Which Law It Is?

This Is "Law Of Answering In Examination"...:-)