Cheating in exams

Cheating in exams
Cheating in exams is the best exercise
for your reflexes,
your eyes roll to see the answer sheet of your seatmate!
Your ears become sensitive,
even to the softest whispers to get what your
seatmate says!
Your neck stretches either ways to
search for clues!
Your hand copies the answer
faster than ever!
Your feet kicks the chair of
your classmate to let him/her know
that you want to copy!
It''s the best way to make urself healthy,
so ROCK ON Yoo CHEATERS!;-)
  

Jun, 17 2010     475 chars (3 sms)     3340 views       Exam

more Exam SMS Messages

Yeh student ki pehchan hai.
Hath mein cigret mun me pan hai.
Mashoor ye shetan hai.
Yeh student ki pehchan hai.

Parhna isay ata nhi,
Class me kabi jata nai,
Canteen iski jan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Jalso me sab se agay hai,
Naaro me sab se agay hai,
Imtehan me naqal iski aan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Larkio k pichay para hai,
Jo larki ghusa ho jaye zara,
Tab yeh uska banta bhai jan hai,
Yeh student ki pehchan hai
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.
Of course I am not going to cheat on the exam tomorrow,
I am simply going to study during it !!
Examz se 1 month pehle aane wale 1st ashray ki dua: Ae Allah aaj se padhne ka irada kr rha hn, meri madad krna

2nd ashre ki dua:
Allah jo sawal mein yaad kron sirf wo imthan me aaye''n

Aakhri ashre ki dua:
Ae Allah is bar pass kra de agli bar khoob dil laga k parho''n ga.. ;->
Thought of the Day: If you Feel like doing some studies,

Sit down and wait until that Feeling goes away!
Na Waqt Itna K
Sallybus Pura Kia Jaye

Na Tarkeeb Koi k Exam
Pass Kia Jaye

Na Jane Kon Sa Dard
Dia Hy Is Parhai Ne

Na Roya Jaye
Aur
Na Soya Jaye ... ;->
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale.......
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
...
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma'am may i come....
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy.....
*UNI: yar aik paper to phar k dae :-D
*K.G: clas tst me star.....
*UNI:Full mOOn hi naseeb h0ta hy yar

Student''s declaration at the end of answer paper. It Reminds me of Disclaimer Notices!

I hereby declare that answers written above r true 2 the best of mine & my friend''s knowledge & I claim no responsibility whatsoever 4 any mistakes.

Whatever I have written is truly fictitious & any resemblance with the Subject Matter is purely Coincidental
~SUNO~ Aisa nhi krty "Jb paper aata hi na ho to ink zaya nhi krty"
~SUNO~ Jb nakal ka chance ho
to phir prha nhi krty"

~SUNO jb dost laaik ho apna,
to booti laya nhi krty.

Suno examinr ko galiyaan dete hen,
sir pe charhaya nhi krty.

Suno yahaan ka system ulta hy,
jo gues me hun swal wo aya nhi krty.

Suno ye boht hassaas ghari hoti hy,
dost ko paper me azmaya nhi krty.

~SUNO~ jb paper ata ho,
kisi ko dikhaya nhi krty...
Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...
No doubt exams r a matter of luck,

how?

"coz the checker throws the papers on the ceiling fan, which one is droped on his checking table is regarded as pass"

Kyun hai na matter of luck