Cheating in exams

Cheating in exams
Cheating in exams is the best exercise
for your reflexes,
your eyes roll to see the answer sheet of your seatmate!
Your ears become sensitive,
even to the softest whispers to get what your
seatmate says!
Your neck stretches either ways to
search for clues!
Your hand copies the answer
faster than ever!
Your feet kicks the chair of
your classmate to let him/her know
that you want to copy!
It''s the best way to make urself healthy,
so ROCK ON Yoo CHEATERS!;-)
  

Jun, 17 2010     475 chars (3 sms)     3348 views       Exam

more Exam SMS Messages

If All Pakiz Strt Studyin & All Get Good Marks

But, Jobs r Limitd

den

More Unemploymnt

More Youth

More Suicides

More Crime

''''SAVE PAKISTAN STOP STUDYING'''' ;->
Exams k ek din pehle mujhe hosh aya

socha meine bohot or cheating karne ka plan banaya

bathroom me kardi meine cheating ki setting

or ab bus karni thi mujhe bathroom jane ki acting

Exam paper dekh k meri ankhon k aage andhera chaya

kia bataon ''JAn|x'' paper tha physics or mei chemistry le aya... ;->
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
Life While Doing MBBS 1st YEAR: YAHOO I AM IN MEDICAL COLLEGE. 2nd YEAR: KAHAN PHANS GAYE ? HELP ME! 3rd YEAR: EVER MIGRAINE, SOME TIMES PAGALPAN BHI. 4th YEAR: AAH! SOON IT WILL BE OVER. 5th YEAR: FINALLY IT WILL BE OVER. HOUSE JOB: I DID IT! JOB: I LOVE MYSELF! WAIT A MINT! [...]
~SUNO~ Aisa nhi krty "Jb paper aata hi na ho to ink zaya nhi krty"
~SUNO~ Jb nakal ka chance ho
to phir prha nhi krty"

~SUNO jb dost laaik ho apna,
to booti laya nhi krty.

Suno examinr ko galiyaan dete hen,
sir pe charhaya nhi krty.

Suno yahaan ka system ulta hy,
jo gues me hun swal wo aya nhi krty.

Suno ye boht hassaas ghari hoti hy,
dost ko paper me azmaya nhi krty.

~SUNO~ jb paper ata ho,
kisi ko dikhaya nhi krty...
Paper Se Pehle Ki
"DUA"

.


.


.


.


.


.


.


.


Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... ;->
jab b paper attempt kar k uthney lago to dua manga karo k

"Ya Allah jis k pass mera paper jaye uss kee biwi maekey gaye ho, uss k bachey bahar khailney ghaye hon aur ussey checking k waqt koi bill wasool na ho"
Ameen
EXam’s song by Munna bhai:

“Chanda Mama so Gaye,
Student sarey jage.
Dekho pakdo yaron,
Ghadi ke kaante bhaage.
Ek pariksha khatam,to duji
shuru ho gayi MAAMU.
Kuch Kuch Hota Hai(Remix)

Exam Pas Aye Dil Gabhraye

UNIVERSITY Na Jane Kya Paper Banaye,

Abto Mera Pen Ruk Ruk K

Chalta He Kya Karu Haye

Kuch Kuch Hota Hai
itni shidat se maine pass hone ki koshish ki hay


k har teacher nay mujhay marks dene ki sazish ki hay


yeh exam bhi apni filmo ki tarha hotay hain



end mai sab kuch acha ho jata hai


HAPPY
.......ENDINGS
Tips to be Successful in exams,
1-khud aitmadi k saath paper attempt karein
2-koshish kar k baat apney ilfaz mein byan karein
3-ghup marein aisee jo haqeeqat ko touch kar k jaati ho.




In the whole tumharey bus kee baat naheen, so keep on enjoying cheating
Jab sardi ki raaton main kitaab kholo to zehan main aik "Equation" aati hai..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bed + Razai = Dafa karo parha
Happy Exam season