mood

mood
ALLAH ka diya sab kuch he :-
Books he
Notes he
Time he
aur hausla to itna he ke…
jb chahe padh ke TOP kr sakte he,
bus 1 hi bat ki kami he,.
.
.
.
“MOOD” Sala bnta hi ni..
  

Nov, 29 2012     171 chars (2 sms)     3986 views       Exam

more Exam SMS Messages

NEW Xam Pattern::

General Students ::Ans All The Ques..

OBC :: Ans Any Ques....


SC :: Just Read All Ques

ST :: Thanx For Cuming To Exams...
What Is The True Meaning Of STUDY ... ???

.


.


.


.


.

S . Sleeping
T . Talking
U . Unlimited Sms
D. Dreaming
Y. Yawning


So Study Hard ... ;->
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
A student grabbed a coin,

Flipped it in the air & said,
“Head, I go to sleep.”

Tail, I watch a movie.

If it stands on the edge I’ll study:p
Paper Se Pehle Ki
"DUA"

.


.


.


.


.


.


.


.


Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... ;->
New exam pattern->

1. General students : Ans ALL questions

2. OBC : Write ANY question.

3. SC : Read ONLY questions.

4. ST : Thanks for coming to exam
Tamam stuDntz sy appeaL hy k wo apny apny result sy phly
GHAR Ki sB chaplz , jharu nd waiper chupa dyn.
A msg 4rm



''SSF''






''SAVE STUDENTS FEDERATION'' ;->
Why we don’t study whole year, and study at the last momet of EXAM time?
The answer is.
-
-
-
-
-
Sahil ki khamoshiyon mein to koi bhi kashtiyan chala leta hai..
Par Tufan mein kashtiyan chalane ka maza hi kuch aur hai…
No doubt exams r a matter of luck,

how?

"coz the checker throws the papers on the ceiling fan, which one is droped on his checking table is regarded as pass"

Kyun hai na matter of luck
class:
bardasht.
attendence:
hera pheri
class room:
no entry
teacher:
jani dushman
exam:
evil dead
examinor:
Don
friends during paper:
ham ap ke hen kon???
marking:
andha kanoon
exam time:
Qayamat
cheating:
lage raho munna bhai
question paper:
paheli
answer paper:
kora kaghaz
result:
sadma
pass:
chamatkar
fail:
Devdas
future:
na tum jano na ham...:)
FULL TIME FILMY
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..