itni shidat se maine

itni shidat se maine
itni shidat se maine pass hone ki koshish ki hay


k har teacher nay mujhay marks dene ki sazish ki hay


yeh exam bhi apni filmo ki tarha hotay hain



end mai sab kuch acha ho jata hai


HAPPY
.......ENDINGS
  

Jun, 17 2010     224 chars (2 sms)     2570 views       Exam

more Exam SMS Messages

Jab sardi ki raaton main kitaab kholo to zehan main aik "Equation" aati hai..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bed + Razai = Dafa karo parha
Happy Exam season
While choosing a book,

1month B4 exam
We refer to
"Foreign Authors"

10 days B4 exam
"Local Author"

&

On Da day ov exam
V r da ''Authors''! =P
~ MY SECRET OF SUCCESS ~

1: Kabhi top na karo verna log tum se jallney laggen gen.

2: Humesha late class mein jao is tarah har teacher tumhein yaad rakhe ga.

3: Agar cheating ka chance ho to kabhi parh kar na jao.

4: Ziyada parhney se time zaya hota hai aur time zaya karna gunah hai.

5: Kabhi viva na do Kyun Ke beizzati ke Do(2) number se izzat ke Zero(0) ache.

~BEST OF LUCk~ ~~
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
Teacher:
pani ka formula batao
student:
h2MgClNaClHnO3H2SO4.
Teacher:
stupid,ye kia hai??
student: sir ye selaab ka pani hai
Knw Wat It Feels Lyk While Xamz?

Tick Tock
Mind Block
Pen Stop
Eyes Up
Tym Shock
Jaw Drop
No Luck
Tym''s Up
Oh Fu#K
Xams Suck
Stil Good Luck
Wo Murr Murr ke hume Dekh raithay thay or hum Unhain




Wo Murr Murr ke hume Dekh Raithay thay or hum Unhain




Q ke Exam me na unhain kuch ata tha aur Na Hume
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
classic example for students of different age
groups :-

1st to 3 rd stndard- hey I studied everything
for exam...
......
4th to 6th std- Hey that Question was very
hard so I dint read that..

6th to 10th std- hey read only important
questions...

10 th to 11 th std- abe 4 chapters r enough....

12 th- saale whch exam is 2day...

Engineering/medical students - Oh ! exam aaj tha ....
Kamino bataya kyon nahi ..??
Attitude of a ''STUDENT''

"This Exam Is Tooo Easy For Me.
How Could The Examiner Make Such Easy Paper.
I''ll Give Him Another Chance To Challenge Me" =P =D
lyf of da collge student
wallet hai paisay nhi
lecturere hai attendence nhi
cell hai balnce nhi
frends hai girl frend nhi
exam hai tension nhi
parhna hai mood nhi
exams are the part of our daily routine life,







so ghabraney kee baat naheen jo kam aaj naheen huwa kal sahee