Nights are totally

Nights are totally
Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.
  

May, 13 2010     150 chars (1 sms)     2347 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
*Dua 4 Election*



Ya Khudaya...!!!
Kitaab ko Libray myn rakh,

Sher ko jangal myn rakh,

Teer ko kaman myn rakh,
or

.
.
.
.
or
.
.
.
.
.
or...
PATANG ko aasman myn rakh.....!!!!!!!!!!
2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
Aata





ghee





shaker





chawal





k bad pakistan mein MSG ka buharan. . . .
After finishing MBBS… Dr Munna Bhai starts his practice.He checked his FIRST patient’s eyes,
tongue & ears by TORCH & finally what did he say?
“Battery is OK”
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)
Salmaan Khan- Aaj Mere Baap K Pas 14 Cars Hai

18 Bikes Hai,

4 Bunglow Hai,

3 Farmhouse Hai,

Tumhare Paas Kya Hai?

Abhishek Bachan Mere Paas Teri Lover Hai
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol


wife:honey,what r u looking 4?
husband: nothing

wife:why have u been reading our marriage certificate 4 an hour ?
husband: i was just looking 4 the expiry date