Panjabi Women

Panjabi Women
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da
  

Jan, 26 2013     158 chars (1 sms)     3929 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jis tareh exam me

qustion assan hote hai

aur answer muskil,

usi tereh apke liye

msg padhna bahut assan he

per forward kerna bahut muskil,Na mumkin.
The Mark Of A
True M.B.A Is That


.


.


.


.


He Is Often Wrong

But

Seldom In Doubt ... ;->
FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->
(",)
XCÜS€ M€ !!!
_/|_

Kisi ko fikar hy meri..?

Ehsas hy mera..?

Bus me he SmS kroon..?

Mujhy SmS kaun kry ga..

Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
Jab raat ko koi aap pe charh jae
aur apni moochon se apko Chhoye
Apni Balon wali Taangen aap pe rakhe
to Samajh jana k Yeh


Cockroach Hai..!!
Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....
Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
The brain is a wonderful organ.

It starts working when you get up in the morning,

and doesn''t stop until you get to the office.
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P