Sub se slow baat

Sub se slow baat
Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
  

May, 13 2010     192 chars (2 sms)     3089 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek pedh pe do kabootar,


Ab who kha kar
rahe the??


.
.
.
Socho
.
.
.
Socho
.
.
.
Nahi pata
.
.
.

.
.
.
Flytter fluter..............;->

Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->

Molvi PaPpU Ne Farmaya
K
Shaban
K Mahinay Mein Jo Koi
Apnay Dost
Ko 100 Ka Card Load Karwaye Ga
Usay
Qayamat K Din
Ek NOKIA N95
Free Milay Ga... ;->
SubhanALLAH

Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
GIRL: If U will try 2 kiss me,main shor macha dongi.
boy: lekin yahan tu dur tuk koi nahi ha
grl:i know but formatlity bhi tu pori karni ha
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
''Q: Why do most women spend much time on improving their LOOKS and not their MINDS??

Ans: Because they know that men are STUPID, but not BLIND...!!! :p''
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
''DEKHO NA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KISI NEY BLANK SMS SEND KIYA HAI YE BHI KOI SHARAFAT HAI KYA?''
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p