Sub se slow baat

Sub se slow baat
Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
  

May, 13 2010     192 chars (2 sms)     3095 views       Funny

more Funny SMS Messages




Last Night Katrina Said 2 Me
iTs Too Late, Jano aJ rat Main
Tumharay Ghar Rukon Gi..!

I RepLied: jAn Tum Agr Ruk Gai
To Phr Main Nai Rukon Ga... =P ;->
Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can''t go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses
''Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes

Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !
Hamein to apnou nay lota.
Gairoun main kahan dam tha !

Roti. Kapra. Makan. Ko to choro..
Rat ''lotay main pani'' bhi kam tha !! ;->
Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
_!_

) | (
!!!!!!!!
*MUBARAK HO*

SMS Na karnay par aap ko
(AWARD OF KANJOOSI 2oo8)
diya jata hai.
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya