Sub se slow baat

Sub se slow baat
Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
  

May, 13 2010     192 chars (2 sms)     3105 views       Funny

more Funny SMS Messages

Patan Apni Girlfrend K Saath Date Par Gaya
Aur
Aahista Se Bola
''''Mere Dil Main Ek Baat Hai Magar Kehte Huey Ghabrata Hoon. . . Tum Gussa Karogi ''''


Girl: Nahi Karungi, Ab Keh Bhi Do


Pathan: Tumhare Paas Niswaar Hai . . . ;->
BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D
Sms Kartay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Sms Krtay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Nahi Krtay To"Mukhtaraan Mai" K Bhai Lagtay Ho!!!
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
A 4 Saib

B 4 KasHti

C 4 BillI

D 4 Kutta

E 4 Hathi

F 4 Phankha

Ye Sms Har Unparh Aur Gawar K Mobile Tak Pohanchaiyen
Jaisa K Maine Kia Hai
Aur
Taleem Ko Aam Karain

Humara Khuwab
Parha Likha Pakistan..... ;->


PLZ IGNORE MAT KAREN.

EK BACHA JO BOHT CHHOTA HAI
Q K BACHAY CHHOTE HOTE HEN.

US BECHARE KO APNI POTTY DHONI NAHI ATI

HUM LOG ROZANA KITNE FUZOOL MSGS KARTE HEN

PLZ EK YE MSG B SUB KO FORWARD KAREN TAKAY.

KOI USKI POTTY DHULA SAKAY..
SHUKRIA... =P ;->
Luv will fly if held too lightly.Love will die if held too tightly.How should I hold u.How do I know if I''m still keeping you or I''m letting go...
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!


Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->
Warid paish krta hai pehli bar aapke Mobile mein nahati hui larki


Aaj thand boht hai,

LARKI kal nahaye gi




WARID we care