Shahid Afridi in interview

Shahid Afridi in interview
Shahid Afridi in interview

Aap ki umer kitni hai?

24 years.

Lekin 5 saal pehle bhi aap ne yahi kaha tha,

Afridi: Mein 10 saal baad bhi yahi kahoon ga,

Kiu ke

"Pathan apni zuban se kabhie nahi mukrta"
  

Jul, 04 2012     217 chars (2 sms)     4169 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
Tamam bewaqufon ko ittela di jati hy...



.

.
.

.
.

.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.


.

Tum to aise dekh rhe ho jese ye ittela tumhare liye ho


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
Remeber



No Matter How Bad You Are

.


.


.


.
You Are Not Totally Useless ...

.


.


.


.

You Can Still Be Used As

A

"BAD EXAMPLE" ... ;->
Aatif Aslam ek concert mei jaate hai. He is gheraod by all his female fans and in the process he looses his gold chain.... toh bataao Aatif ki chain kisne churayee ?
.
.
.

ok chor ka naam thaa I.K. Ehsaas


poocho kaise ??

Aatif khud hee aaj kal keh rahaa hai " CHAIN CHEENA ISHQ KE EHSAAS NE"
(Race film ka superhit gaana)
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 30 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega.
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->