~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut

~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)
  

Mar, 12 2012     149 chars (1 sms)     4411 views       Funny

more Funny SMS Messages

yun raton ko na jago
so liya karo.....
yun dil main aansu na roko
ro liya karo...
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo..... ;->
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
A Recently Fired
Stock Trader Said ...

"This Is Worse Than
Divorce...
I Have Lost Everything
And
I Still Have My Wife..." ;->
Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
MAY U B WOT U HOPE TO B,
C ALL U WANT TO C...
DO ALL WOT U WANT TO
MAY YR EVERY WISH COMES TRUE...
"A VERY HAPPY BIRTHDAY TO U"
''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''
Newton’s Law Of Love . . .

Every Boy On Earth Is Attraacted 2wards A Girl Wid A Force
Directly Propotional 2 da Beauty Of Girl
&
Inversly Propotional 2 da Strenght Of Her Brothers . . . ;->
Popular Dialogues After Daru session.....
1. Gaddi Mai chalaunga
2. Tu bura na manni bai
3. Mai teri dilon izzat karda veere
4. Tenu ki lagda a menu charh gay..???
5. Tu a na soch ke mai pee ke bol reha
6. Jo marzi keh la tu bhai a apna
7. Tu dass tenu ki chahida mai tenu hune leya ke dina
8. Yaar ajj fer ohdi badi yaad aayi a
9. Tu mera bhai mai tera bhai aapan dowen bhai-bhai
10. Bas ajj ton baad nahi peeni yaar......
Ek pathan apne exam ka result net pe dekh kar,....Oye yara ye kya.....mein fail hogaya aur wo bhi English k paper mein,
.
.
.
.
It's UNPOSSIBLE.


Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D


Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->