~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut

~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)
  

Mar, 12 2012     149 chars (1 sms)     4430 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Murghi ko QATAL karo.

Oil mein Use GHUSAL do.

Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is
“Remember 1 Thing Son
If U’re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap”


1st ever intelligent sardar.

Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?

sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)
Is se bari Dehshat Gardi or kya ho sakti he Faraz
Washroom ke lote me koi tehzab dal gaya
What''s the biggest pressure on Pak players when they need
1 run to win with 5 overs remaining and 10 wickets in hand....???



???/



??????




==>> Ya Allah, Jeet Kar Angrezi bolni Paregi !!!!! ;->

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
JISKA EK BI DOST NA HO USKO KYA BOLTE HAIN???

..

..

..

..

..

..

..

..

"Koena Mitra" (koi-na-mitra)
''Itnay dino se jalanay nahi aya
Jalti hui aag ko bujhanay nahi aya
Kehta tha saath jiyen gay saath marain gay
Ab rooth gai hoon to ullu ka patha mananay bhi nahi aya.''
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.
Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)
"Golden Words"



Agar tum jisay pasnad kartay ho usse na pa sako tou



''LANAT HAI TUM PE''
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..