Aaj kuch bat kr raha hai dil."

Aaj kuch bat kr raha hai dil."
Aaj kuch bat kr raha hai dil."

",Shayad koi faryad kr raha hai dil."

",Chupke se keh diya dharkan ne."

",Woh Aap he ho jissay yaad kr raha hai Dil".
  

Oct, 01 2011     152 chars (1 sms)     3311 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Do U Know???

The Meaning Of. . . Healthy Life...??

1 Hour Exercise?
2 Time Bath?
3 Time Eat?
5 Times Pray?
6 Hour Sleep?
8 Hour Work?

& 1 Min Thinking Of Me.
I heard some1 whisper ur name, but when i turned 2 see who it was, i notice i was alone, then i realize it was my heart telling me that i Miss U!
U are TOO far away 4rm me,
that why I have to shout:
I M-I-I-I-I-S-S-S-S Y-O-O-U-U! did u hear that?
Good morning,
i mean
Good Evening
Sorry,
Good Night,
mmm......
I think......?
time is not important...
I just want to say .....
"""I MISS YOU VERY VERY MUChH""
Dil mein hota tu mumkin tha nikal bhi jata
Ab to who shakhs bohat door talak hai mujh mein
Ankhoon may kayi sapnay saja kar roye bohot hai hum.
dil ko nayi dunya dikha kar kar roye bohot hai hum.

woh badal gaya to pher li hum nay bhi nazar apni.
par us kay khatoon ko jala kar kar roye bohot hai hum.

laut aye to ahin us ki mehfil say bacha kar ana apni.
par us ki bazm say a kar kar roye bohot hai hum.

jisay kia tha roshan tamanhaon say hum nay apni.
us shamy wafa ka bhuja kar kar roye bohot hai hum.

jin kay saye mai ki thin hum nay kayin batain.
un baghoon mai tanha ja kar kar roye bohot hai hum.

kis qadar khoshi say kia hum dum ko rukhsat hum nay.
magar sab say nazar bacha kay kar roye bohot hai hum.
Milne ki tamanna lekar aaya hai SMS,
Chehre pe smile ki tamanna lekar aaya hai SMS,
Bhule nahi aap hame Aye dost,
ye yaad dilane aaya hai ye SMS
"'For my friend'"
"To whom"
'I miss a lot '

I sit here alone ....
Feeling so empty & loney.
I think of you of every minute of the day .....&
Wondering, how are you ?
What are you doing.....?

Wishing .......!
I could hold you.
I could talk you.
I sit remembering all we shared .
Dreaming of all that will be.


And crying a tear for every minute .

We are a part.
At time........I tell myself !
I am strong & time apart
Will go quickly.
I sit & cry & wonder......!
.
.
.
" why love hurt this way "

" why love hurt this way "
"PHOOL"
Khushboo k liye

"PIYAR"
Nibhany k liye

"AANKHEIN"
Din churany k liye

Or yeh Msg Ap Ko

"MERI YAAD"
Dilany k like.!
Bahut udas hai koi tere jane se. Ho sake to laut aa kisi bahane se. Tu lakh
khafa sahi magar ek baar to dekh ,Koi toot gaya hai TERE rooth jane se...
"I REALLY MISS U A LOT"
Unki Tasveer Ko Seene Se Laga Lete Hain
Iss Tarah Judai Ka Gham Mitaa Lete Hain

Kisi Tarah Zikar Ho Jaye Unka
To Hans Kar Bheegi Palkein Jhuka Lete Hain
U nvr turned bak..
The day u moved out of my life..
Beatzz seemzz to b heartless..
Ur absence ceases mine EXISTENCE..

Missing U . . . :(