Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3324 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Ramu,Pani Ke Bina Hum Kaise Marenge...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ramu:Pani Nahi To Hum

Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi Kiya To Doob Jayenge...!!!
Boy: BUS aur LADKI ek jaise hote hai,1 jaati hai to doosri aa jaati hai.

Girl: LADKE aur AUTORICKSHA ek jaise hote hai,1 bulaao 4 chale aate hai..!
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
Which Kind Of Keys Cant Open A Door??





































































A Turkey, Donkey, Or A Monkey :)
1 Ladka achanak ladki ko dekh k bola-
"Lafz tere Geet mere,Ghazal koi sunau kya?

Ladki-"Hath mera Gaal tera,Kan k niche bajau kya."
Koi Takleafday Cheez Rastay Se Hatana Neki Hai . . .




Awo Sub Mil Kar
ZARDARI Ko Rastay Se Hata Dain . .=P;->
JAha Raha hai Mera SMS , Na jane Kya Gul Khelaye Ga ?
Pyar Se Parha jaye ga ya Bina dekhe Delete Ho jaye ga
ager delte na hoga tu ek reply zaror aye ga
(Naqqalo) se Hoshi''yar

Asli SMS Ki
Pehchan

Apun ka sms

Har sms anokha, naya & Internatinol mayar k mutabiq.
Purany, ghisy pitay, Byhoda, Bazari SMS se parhez kijye,
Tabyat zyada bor ho to hamare Num
Pr 100 Rps Send karen or 999 asli SMS
or1000 Rs. Mai 1 saal tk sms
Receve Karen
Shukria:-)
Wife to husband: Stop looking at girls, u r married now.

Husband: U mean if i am on diet, i cant even look at the menu?
Nurse: Mubarak ho Khan sb ap k ghar larka pyda hova hai

Khan sb: Wa g wa kya technology hai,
B.V mere hospital me hai,
aur bacha mere ghar paida hova hai..
Doctor: Jab Ap Ko Pata Tha K Chipkali Ap K Mu Me Ghus Rhi Hy To Ap Chup Q Thy?
Sardar: Pehle Cockroch Gya Tha To Muje Laga K Chipkali Usy Pakar Legi.. ;-)
B careful!
1Unkown No Se Apko sms Aa Sakta Hy
Jis Se Screen Pe Meri Foto A Jye Gi Plz Dekhe Bina Delete Kr Dain QK Pehle He Aadha Karachi Dewana Ho Chuka Hy ;->