Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3318 views       Funny

more Funny SMS Messages

''mobile deshese
CALL

chicken ka maza
SMS

sabzi ka maza
MISS CALL

daal ka maza
NO RESPONSE

faaqa

AJJ KUCH MELEYGA YA FAAQA KARNA PAREGA. ?
''News: 3 Chimps escaped from the zoo... 1 was caught watching tv... another playing football and the third one was caught reading this txt message.''
Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-

Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
Ek hindu fauji ne jahaz se chalang lagaty huye kaha "JAI KALI MATA KI".

Kali Mata ne kaha: "CHAL TERI MAA KI" Ab to main bhi Fair & Lovely lagati hon.
"FRIENDS STAND BEHIND U DURING UR BAD TIMES"
do u want a documentary proof ??
Ok,In future check out ur marriage album..U''ll find al frns behind u!
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
1 bar 300 pathan ship main safar kar rahe the

laikin sare ke sare mar gaye..

kaise?



nothing seriuos...



ship bich main kharab ho gai

to daka dene neche uttar gaye.
Soldier:Sir, we are surrounded!
Major:Excellent!
We can attack in any direction now!
BAy Sharam Ki 3 Neeshaniyan
1:Kabhi Miss cal nahi karegay
2:Ganday ganday SMS muskara k send kare gaye
3:Don''t Scroll Down

i say Don''t Scrol down

Jiss bat ka mana karu woh zaror kre gaye
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->