Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Attention Plz:Burqa posh Hasenaon

sey parhaiz karain..ander Molvi b ho

sakta hai...

Chief Commisioner Police,Islamabad!
Insan k ander message parhnay ka itna shoq hota hai k chahay us Pagal Fool Bewaqoof Naliq ko kitni bhi gaali par rahi ho nichay tak parhta zaroor hai ab tum soch rahay ho k kab yeh bakwaas message khatam ho ore main bhi kisi ko yahi message forward kar k parayshaan karoon tu kar lo ab tumhari bari hai.
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->


Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
















2nd Pathan:

Hahahaha


Niklega Bhi ToU Andhere Main
Tere Baap K0 Bhi Nazar Nahi
Aye Ga... ;->
2000 mai Lipstick kitnee Sastii Hotii tHiii :)

bUt aj tu sab se farighhh Brand Bhi Mehnga ha :(

jeeenay Doo mushii
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
Teacher : Mein chahti hun ki tum jeewan me teji se aage badho..
Raaste ki rukavaton ko kuchal do...

Student : Toh saaf kahiye na ki aap humein blue line bus ka driver banana
chahti ho..
Mirasi ka bacha school dakhal ho gya

teacher ny kaha
2 ka pahara sunao?

Wo bola:

"Tae fer tusi nal dholki wajao". :-)}

Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)