Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3302 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mene to sarak pe khari larki se faqat
Time poocha tha Faraz...

K kitne Bajey.?




Wo boli,
9 baje Quaid e azam k mazaar per.
1 Ladka achanak ladki ko dekh k bola-
"Lafz tere Geet mere,Ghazal koi sunau kya?

Ladki-"Hath mera Gaal tera,Kan k niche bajau kya."
Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..
in HOSPITAL
aaa ja tainon akhian udeek dian
dil wajan marda
aaa ja bijliay wasta e bimar da


aaa ja tainon akhian udeek dian
Shohar aur Bivi mein narazgi ki waja se baat cheet band thi,

Ek subha shohar ko zaruri kaam se jana tha to usne raat ko kagaz pe likh diya "MUJHE SUBHA 5 BAJE UTHANA "aur bivi k takiye k pas rakh diya.

Subha 8 baje utha to dekha k uske oopar boht se kagaz pare thy aur un pe likha tha "UTH JAYEN 5 BAJ GAYE HAIN"
STORY

"Once A Fisherman Got
Up Vry Erly In d
Morning Since Its
Impossible 2 See
Anything
He Wantd 2 Pass His
Time
He Found A Sack Full Of
Small Stones
He Began Tossing Them
Into The River
At Last Whn He Was Left
Wid One Stone To Toss
The First Stroke Of
Sunrise Came

He Saw The Stone He
Was Holding

It Was Diamond

He Then Realized That
He Had Thrown A Sack
Full Of Diamonds ..."




Moral :
Never Get Up Early In
The Morning ... ;->
aik larki hai jo kaali hai
fitrat ki bari niraali hai
aankhoon main hai kuch kuch kashish
aur khana -e- dimaagh khaali hai
Once a husband and wife were preparing to go office and the wife thought she would drive today for the office.

Wife : Chalo na car me kahin ghumne chalte hai, aur car me drive karungi!

Huband : “Agar tum car drive karogi to jayenge car mein, aayenge akhbaar mein”!!
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".


Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)