Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3303 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghar Se bahir Wo nakab
mai nakli,


Sari gali unke fikar
mai nikli,



Inkar Karte the Wo humari Mohabbat se,




Aur humari hi Tasvir unki
kitab se nikli.


Who is the leader of ducks?








Ans. Frog





Why?
















Because frog is MAINDUCK

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
pathan went for interview

officer:tell me the opposite of ''DAY'
pathan:night
officer:cool
pathan:warm
officer:ugly
pathanpichli
officer:I said ''UGLY''
pathan:I said ''PICHLI''
officer:Oh my god.
pathan:Oh my devil.
officer:Get out
Pathan:Come in
officer:U r rejected.
pathan:I m selected.
officer:keep quiet.
pathan:speak tight.
Officer:Go to hell
Pathan:come to paradise.
officer:nikal ja jahil kahi kay.
pathan:ander aao laiq yahe kay.
officer:police ko bhulao.
pathan:fauj ko bhulao.
officer:uffff
pathan:tuffff
officer:purrrr.
pathan:turrrrrrrrrrrr.
kuch b kar le tera baap bab mujhe fail nahi kar sakta.
TODAY i was going to be millinoer as a man came to me and asked to sell the most valuable thing i posses, i said i have nothing, he asked about my love, i said i have given it to "the person readin th message"
Remix

Hum Dosto Ko Bari
pakiza Saza Dete
Hain,,,,,!!






HUM DOSTO KO BARI
PAKIZA $AZA





DETE
HAIN...!!!






Gand MArte Nahi






CHUPA LAGWA Dety heN,,,

Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Ustad Shagird Batao Chai(TEA) Nuqsun Dah Hai Ye Faida Mand ?

Shagird Nay Jawab Dia Agar Koi Piladay To Faidamand

Agar Pilani Par Jai To Nuqsun Dah Hay ;-);-)


Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!


U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.