Chaaku dikha kar loot liya

Chaaku dikha kar loot liya
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
  

Apr, 18 2011     166 chars (2 sms)     3299 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ded Futiya....Mumbai ka sabse bada bhai hai....

lekin uski biwi usko chhor ke chali jaati hai....

woh itna tut jaat hai ki woh apni pyari gun se shaadi kar leta hai...

agle din saara India uski pooja karta hai... lekin kyon??



arre gun se shadi karne ke baad woh GUN-PATI ho jaata hai....
Arz Kia Hai . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana

wAh wAh . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana



Didi Tera Devar Dewana
Didi Tera Devar Dewana ;->
Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
Molviyon ki Bus jarahi thi,
ek molvi ne kaha Rastey main kahin bhi larki dikhe to Astagfirullah kahna!
Kafi der baad 1 ne Astagfirullah Kaha
Baqi boley :
Kidhar hai ???
Kidhar hai ???
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi
Aadat Or Ada Me Ye Farq Hai-

Road K Nal Se Paani Pina-
Garib Piye To Aadat,
Amir Piye To Ada;
Ab Sms Ko Hi Le Lo-
Me Bheju To Aadat,
Aap Bhejo To ADA
2days 4cast...

it will b cloudy if u frown...
clear if ur happy...
sunny if u smile..
stormy if u sing....
Once Upon A Time
.
.
.
.
.
.
.
A Boy Asked To A Girl:
''''Will U Marry Me. . . ?''''



Girl Said: ''''NO''''






Aur Is Terha Larka Hansi Khushi Rehne Laga . . . ;->
Height of Orkuting...!


Boss got angry with employee as he saw him orkuting....!


Ssends his termination through Scrap..!
Eyes Signs :

Redness Of Eyes
Ptosis
Loss Of Consciousness ...



Treatment :


Close The Books
n
Switch On The Tv Or Computer ... ;->
MAY U B WOT U HOPE TO B,
C ALL U WANT TO C...
DO ALL WOT U WANT TO
MAY YR EVERY WISH COMES TRUE...
"A VERY HAPPY BIRTHDAY TO U"

Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->