All my love for you FREE!

All my love for you FREE!
All my love for you FREE!
wishing
u
a
very
happy
ANNIVERSARY…
  

Mar, 11 2011     61 chars (1 sms)     2868 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

hr bichra howa panchi isi umeed pe aagaz-e-subah krta hy"mohsin"

k qismt mila dy gi ham-nsheen sy mujh ko groob-e-aftab sy pehly..!
us k dil mein thori si jagha mangi thi

amir

us ne tanhaiyon ka shehar mere naam kar diya..,
I wish U the Best Anniversary A Man Could Wish His Wife.

My love throughout the years we have had Our ups nd
downs but we stood by each other no matter what happened
we maintained this love so on our Anniversary of 2years I Just
wanna say this thank U
And
I will always love you for what you have done for me
you were and still are my light and shine in my world.
I'M proud of you love keep It Up.

Remember This When Things Get Rough And Tough.

I Love You.
" Ajab Tarha K Log Bastey Hain Teray Shehar Mein
" FARAZ "

" Mitt Jatey Hain ANAA Mein Magar MOHABBAT " Nahin Kartey ..
Internet te Kuri phsaaayi

Internet te ho gayi sagaayi

Internet te hi divorce ho gaya
...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Es bahaane mittraan da computer da course ho gaya............
?? ???? ??? ?? ?? ?? ?? ???? ??
??? ??? ???? ???? ???? ?? ?? ?? ???? ??

Iss dunya mein
Tum he sab sey haseen ho
Mein aur kahon jhot kitna
Khe tum ko yaqeen ho
abhi tak aks hai,glass ki nok per us k honton ka,

faraz

zalim ne mri pyas pr b pehre lga dye...
50 years of love
A toast to 50 years of love
Happy anniversary to my one and only
50 years of special moments
Wishing you the special moments
this golden day can bring,
and through the years ahead of you,
the best of everything!!
I was scared to touch you,

First time i touched you,

I was scared to kiss you,

First time i kiss you,

I was scared to love you,

But now that i love you,

I am scared to lose you!
Hoping that the love u shared years ago
Is still as strong today as it was
then Bringing u much joy , love
and happiness To celebrate again.
Happy Anniversary
What''s white when it’s dirty. . . ?.
.
.
.

The Answer Is "B|AcK BoArD"
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?