1947 ka sms

1947 ka sms
1947 ka behtareen sms
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Us waqt mobile kahan tha?
Kabhi to apna dimaagh istamaal kiya karo.
  

Mar, 03 2011     109 chars (1 sms)     3405 views       Decent

more Decent SMS Messages

6 Rules 4 Good Life

Dawat Den Eman Ki
Ibadt Kren Allah Ki
Khdmt Kren Walden Ki
Sorat Bnae Momin Ki
Tlavat Kren Quran Ki
Mkhalft Kren Shetan Ki
I Laugh , I love , I Hope
I Try , I Hurt , I Need ,
I Fear , I Cry & I Know
You Do The Same Things Too
So
We Are Really Not That
Different

''''Me & You'''' (:
1 Din Bemari Ne Dolat Se Kaha
Tum Kitni Khush''Naseeb Ho,
Her Koi Tumhe Pane Ki Koshish Karta Hy,
0r
Mai Kitni Bad''Naseeb Hon,
Har Koi Mujh Se Dor Bhagta Hy,
Dolat Boli
Khush''Naseeb to Tum H0
Tumhe Pa Kar Log
Apne KHUDA K0 Yad Karte Hyn
0r
Bad''Naseeb T0 Mai Hon
Mujhe Pa Ker Aksar Log KHUDA K0 Bhol Jate Hy.
suno logon
meri aankhain kharido gey??
mujhey ek khuwab ka tawaan bharna hai
ek esa khuwab tha jo jaagti aankhon ne dekha tha
magar dekhey huwey us khuwab ki tabeer ulti thi
nahi shikwa kisi se,apni he taqdeer ulti hai
jo ab tak ho chuka hai mujhko wo nuqsan bharna hai
ab aankhain bech ker he,
khuwab ka tawaan bharna hai
SUNO LOGON
meri aankhain kharido gey??
Khuda kry k tumko JUDAI na mile
kisi k dard me TANHAI na mile
ager muje sms na kro to kuch aisa ho
k mosam ho sardi ka or
tumhen RAZAI na mile
Teacher:Correct the sentence "A bull & a cow is grazzing in the field"

Student:A cow & a bull is grazzing in the field.

Teacher:What is this ?

Student:Ladies First
I Pray For You

A Life That You
"Truly Deserve"

A Life As Good As Your
"Heart"

A Life As Bright As Your
"Smile"

&

A Life As Wonderful As Your
"Dream" ... (=
PRiNCIPLES of STUDENT LIFE:


-Luv ur bed,its ur temple,-Relax in the day,

so dat u can sleep at nite,-Books r holy,so dont touch dem,-
Dont do sumthing 2morow,dat u can do day after 2morrow,-
If u feel like studying,sit down
&
wait till dat feeling goes away,-
Dont 4get that studying is a healthy actvity,So leave it 4sick people.
Khuda Ko Bhool Gaye Log Fikr-e-Rozi MeiN,

Talaash Rizq Ki Hai, Raaziq Ka Kuchh Khayaal NahiN
Sacrifice is greater
than Love,
Character is greater
than Beauty,
humanity is greater
than Wealth,
but
Nothing is greater than
Good Relations..
And Good Relations
don''t necessarily
mean finding
similarities..
Its just about
Respecting
Differences .. (:
Meri zindagi ka sahara nahi hai,

Is jahaan me koi hamara nahi hai,

Chua unka daaman to wo haskar bole,

Dost ye daaman tumhara nahi hai.
You Never Get A Person OF Ur Type In This World. U Will Either Have To Adjust Or U Will Have To Compromise U Adjust When Someone Wants To Be With U……..? And U Compromise When U Want To Be With Someone..