Smile Is The 2nd Best Thing

Smile Is The 2nd Best Thing
Smile Is The 2nd Best Thing U Do With Ur Lips.
Of Course You Know The First One... :-D




It's Keeping Ur Mouth Shut. :-P
But I Like The Way U Think! ;-)
  

Feb, 16 2011     157 chars (1 sms)     3452 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

Passenger: Yaar yeh koan sa stop hey, bus main jhatkay buhat lag rahay hain.

Driver: Salay, bus rukki hoi hay, tum PATHAN ki goad main baithay ho.
App Mujhay
Aik jaga
Se bohat
Pyare
Lagtay hain.?


Malooum hai kahan Se ?




DOOR SE
SAb kEhte hAiN
9 MAhiNoN mE h0 jAtA hy,
Per Ab tou 10wA MAhiNA StArt h0 gAyA hy,

Aakhir yE kAb h0 gA..??



1. TiME ChAngE
2. WeAthEr ChAngE.. :p ;->
Uff plzz plzz aur karo naaa
dabao naa, zara zor se
aisa karo apni shirt nikalo
apni pant bhi nikal do
meri saadi bhi nikal do
ab zorse dabao aur dabao naa
bahut tight hai plz.
aur Zorse!plz karo naa plz......,
ho gaya na suitcase bannd.
Aap ko "CHODA"..Aap ko pir "CHODA"Aap ko bar bar
"CHODA"Aap ko hamesha hamesha k leye"CHODA AUGUST"
mubarik ho.Hahahahaaaa..
Kuch larkiyan khare hu kar dyti hein
Kuch larkiyan bend hu kar dyti hein
Kuch larkiyan tu beht kar dyeti hein . . . . . .
Jaroo
Judge 2 pak police Pervez Musharraf
court se kese faraar ho gaye ?
Police - Sir wo bhaag me mahair hai ap
ko nahi pata woo kargil yuddh me kese bhage the?
Ive got ur bak & uve got mine.
ill help u out netime.
2 see u hurt 2 $ee u cry
.make$ me weep & wanna die.
ill b right here til d end.co$ ur my love & my bestfriend.....
Tell me.is it going in?..yeah ..is it hurting?..ooh yeah
..ouch its hurtin ..ok i wil put it in slowly ..
stil hurtin..ahh yeh ....den lets try d other shoe madam
KISSING at the top,HOLDING at the middle &FIRE at the bottom!


Do you know the ANSWAR?


WHAT?

ho...don''t think dirty...


its A ''''CIGRETTE''''
Boy: Kesa Feel Kar Rahi Ho?

Girl: Kal Raat To Had Hogai.

Uff, 2 Ghantay, Meri To Jaan He Nikal Gai.

Saray Kapray Geely Ho Gaye Thy.

Pehle To Ek Ghanta Karte They.
Magar Kal To 2 Ghantay Tak Saans He Nahi Aai.


1 Ghanta B Bohat Tha.



Ye 2 Ghanta Ki


Load Shedding To Jaan He Nikaal Deti Hai.
Haath Main Lo Tou Dabane Ko Dil Kerta Hy





Dabalo Tou Choosne Ko Dil Kerta Hy





Choos Lo Tou Dil Nahi Bharta





Q k








Q k







Saal main Ek Hii baar Tou Aata Hai AAAM . . .

HaPpY SumMer SeAsOn . . . ;->