Isn’I It Nice Feeling

Isn’I It Nice Feeling
Isn’I It Nice Feeling
When You Think
I have Forgotten You
&

Suddenly You Receive A Message
Saying U’re Alwayz Remember & Greatly Missed
  

Jun, 19 2010     143 chars (1 sms)     3073 views       Decent

more Decent SMS Messages

rozana ki bhag daur mey hum sub yehi intzar ker rahey hain k hamari zindagi ka ek din essa aaega jab hamari tamam khuwaishain poori hojaengi,
haan din to aaega, zaroor aaega, magar khatam khuwaishain nahi balkey zindagi hojaegi.
Good Relations Don''t
Need Any Promises,
Terms & Conditions
They Just Need Two
Wonderful People-
"1 Who Can Trust
And
1 Who Can
Understand That
Trust" :)
Tujhe baaho me barkar kitna pyaar kiya tha,

Kya yaad tujhe hai tune ikraar kiya tha,

Kitni raate hamne saath-saath gujaari thi,

Aur maine tujhe choom-choom kar bekraar kiya tha.
Nature has given u a face,
but u have to provide the xpression.
Be Careful When u express,
coz ur every Expression Will Leave An Impression
Wh8z true but unfair
"Ur presence"

Wh8z real but invisible
"Ur Care"

Wh8z sweet but naughty
"Ur Smile"

Wh8z precious but priceless
"Ur company" ... :)
cute relationship is when someone is angry with you
and says..
" i'll never talk to u"

and later

comes back to you just to inform ..
"i'm still angry"
I may Not Be The Most
Important Person In
Your Life

But

I Just Hope That

1 Day When You Hear
My Name



You Would Just Smile
& Say

"hey ! That''s My Friend..." (=
Kuch Rishte Upar Wala Banata Hai

Kuch Rishte Log Banatae Hain ..

Par Kuch Log .. Bina Kisi Rishte K Hi Rishte Nibhate Hain

Shayed Wohi Rishte Kehkatay Hain !!!
Pakistan's next match is on 14th march against Zimbabwe.

Player Profile: ELTON CHIGUMBURA
BORN 14 MARCH 1986
PLAYING ROLE: ALLROUNDER...
.
.
.
Lo bhai....ye match bhi gaya Qk usko bhi to Birthday Gift dena hai na?
.Keep
.Me
.As
.A FrieNd
.I Will
.Keep
.u
.iN
.My
.HearT
.LocK
.iT
.up
.&
.ThroW
.AwaY
.The
.Key
.So
.ThaT
.No
.oNe
.CaN
.TaKe
.u
.AwaY
.FroM
.mE :->
"A"
"Rose.Say"
"I.miss.u"
"A"
"Smile.Say"
"I.Like .You"
"A"
"Ring.Say"
"I.Help.u"
"BUT
"My.Small.S.M .S"
"Say"
"I.cant.4get"
"u"
Aadmi sharaab ka glass saamne rakh k Ghamzada betha huwa tha,
Dost aa kar uske sath betha aur uska glass utha kar ek hi ghoont mein pi kar bola:Yaar Q udaas ho ?

Aadmi:Yaar aaj ka to din hi kharaab hai,
Subha BV se jhagra huwa,

Raastey mein gaari kharaab hogayi,

Daftar late pohuncha to Boss ne nokri se nikaal diya,

Girlfriend ko easyload nahi bheja to wo bhi chhor k chali gayi,

Aur ab KHUDKUSHI karne k liye Sharaab mein zeher daal k peeny laga tha to wo bhi tumne pi liya.