Aik "Bazurg" Se kisi ne

Aik "Bazurg" Se kisi ne
Aik "Bazurg" Se kisi ne sawaal kiya k
"Agar hmaare naseeb mein pehle se hi
sab kuch likh diya gaya hai to phir DUA kyun kren?


"Bazurg" ne Farmaya:
"Ho sakta hai Tumhare Parwardigaar ne yehi Tumhaare naseeb mein likh dia ho k Maango gay to milay ga warna nahi".

SUBHANALLAH.
SPREAD IT.
  

Jun, 18 2010     297 chars (2 sms)     3277 views       Decent

more Decent SMS Messages

Impossible is just a big word thrown
around by small men who find it easier
to live in the world they''ve been given
than to expolre the power they have
to change it.Impossible is not a fact.
It''s an opinion.It''s a dare.Impossible is
potential.Impossible is temporary.
Impossible is nothing....
U r Receiving This Msg 4m SMILE''S & CO.
We Are Just Checking If
All Cutie Pies On Earth Are Happy & Smiling.
Hey Thats Such A Cute Smile :-)
My Message To The World. . .


If U Like Me...


Raise Your Hands. . .


If Not,


Raise Your Standards . . . |''!''|
Meri dua hai to naik serat ho,


Tera dil teri tarha khobsurat ho,


Mill Jaye har cheez tujhe dua se pehle,


khud dua ko tere hathon ki zarorat ho.....
My Relationship
With U
Is Like
Sugarcane ...

Break It

Crush It

Squeeze It

Even

Beat And Grand it

But Alwayz

U Will get
Only
Sweetness ... [-_-]
An Honest Smile From
A Smiling Heart
Crossing Many
Kilometers,
Has Just Reached Ur



Inbox ...


Wishing U A Life,
Full Of Smiles...


Keep :)ing
East or West Fahim is the best.
East or West Fahim is the best.
Is MSG ko 50 logon ko send karo.
Inshallah Tomorrow will be Monday. Jite Raho. aur Jine Do.
Life Is Not A

Cassette Player,

We Cant Enjoy

Our Favourite Songs.

But Life Is

Like A Radio,

We Have To

Learn To Enjoy

Whatever Comes.
Rab ne "Maa" ko ye azmat-e-kamaal di,
Uski dua pe aayi musibat taal di,
Quran ne "Maa" k pyar ki is tarah
misaal di,
k
Jannat utha k "Maa" k qadmon me daal di..
Loving Urself Is
Common

But

Caring 4 Some1 Can b
Magnanimous

Coz

U Mi8 Nt Remember A
Small Act Od Caring

But

It Mi8 b d Brightest
Moment In Some1''s
Life =)
Arz Hai Aladin K Pas Tha 1 Jadui Jin..
Dil Nai Lagta Hamara App K Bin..
Stainless Steel Mei Hota Hai 0.2% Tin..
Khuda Kare Mast Jaye App K Ajj Ka
Din... ;-
It Is Very Ussual 2 Ask

Whats Up?
H R U?
Had Ur Lunch?
Hows Life etc etc,

So Let Me Ask U Something Different

Did U Smile 2day?
If not Just do it now;-)