...EiD K DiN...

...EiD K DiN...
...EiD K DiN...

Soraj Ki Pehli Kiran Khushi Dy AapKo..

Doosri Kiran Hassi Dy..

Teesri Tandurasti..

Chothi KamyaBi..


.



.



.



.



.



.




.




Bus Ab ZiaDa Nahi.. PHir GarMi Lagay Gi Na AapKo...

-+-+-EiD MuBaRaK-+-+-
  

Jun, 18 2010     277 chars (2 sms)     3257 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

mai ne chaha k apko EID pe kuch pesh karoo.
jis mai tabinda sitaro ki chamak shamil ho.
jis mai guzre lamhat ki tasvere ho.
jis mai anjan jazeron ki mehak shamil ho
Troubles as light as Air,
love as deep as Ocean,
Friends as Solid as Diamonds,
and Success as bright as Gold...
These are the wishes for you and your family on the eve of EID
zendagi ka her pal khusheyo se kam na ho
ap ka her din eid ke din se kam na ho
assa eid ka din app ko hamesha naseeb ho
eid mubarak
Do you know the Meaning of EID?
I think it means "ENJOY in DUNIYA!!"
So, In your life all moments bring EID for you....
Wish You...EID MUBARAK
Churi ko kar tu Taiz
itna k har Takbeer sy Pehly ,

Bakra Churi sy khud Poochay
bata meri khata kya hai...

Advance Bakra EiD Mubarak. :-)
PLZ NOTE:


Eid pay qurbaani k baad
Khaal ko baich kr uss se hasil honay wali raqam
Ko
0321-6307893 par bazria load bhej kr zayada


sms hasil kren
JAZAKALLA.
mubarak!! mubarak!!
shaadi ki mubarak..
aray nahi EID MUBARAK..
itni kushi main sab kuch bul gaya par tumhe nahi...
maza karo, ishq karo, pyaar karo, or muje vapas sms karo.

Meri lye Eid ki sirf ek mathlab hai vo hai TUM..
intezaar hai kab hojayegi
HUM....
islye Mubarak, Mubarak!!!
~~Eid Special 3~~

--==Eid Ka Din--==

Is Eid Per

Wo Mere Saath nahi

Magar Wo

Uski Yadain

Us Ki Batain

Sab Mujhe Yaad Hai

Us ne Mujhe

Yaad Kia Hoga

Phir Mere Khialon Mein

Khooye Huey

Tasawar Ke

Kisi Lamhe Mein

Dheeray Se Kaha Hoga

~~~EiD MuBaRaK~~~!
Wishing u happy Eid,
soft as silk,
white as milk,
sweet as honey,
full of money
and
bubli as u
Tumhari Or Pervaiz Mushraf Ki Ek Adat Same Hai..


Jantay Ho Kiya ??


??



??



??



??



??



??




Woh Bhi Mujhe EiD WisH Nahi KarTa Or TuM Bhi.../

BuT i WiLL NoT dO thE saMe Coz i hAve GoT mY owN StyLe...
sO hAve A Gr8 EiD.../

^|^|^ EiD MubaraK ^|^|^
‘A Real Love Story
Ek Larkey ko larki Se Pyar Ho Geya.
Larki:
Tum Mere Lye Kia Kar Sakty Ho,
Larka:
Jo Tum Kaho wo Kron Ga ,
Larki:
Agar Tum Mujse Sachi Mohbat Krty Ho To Apne Baap ka Dil Lekr Ao,
Larka Dil le aya.
Larki ne us Larke se Shadi Karli Larki Ne Wo Dil Theli Mein Dal k Apny Room Mein Latka Dia
30 Sal Bad Jab Uska Beta Bara Ho ke doctor Bana To Usne Us Dil ka Checkup Kia to wo DIL Bakry ka Nikla or Usne Andaza Lagaya k..
Abba Ne Amma Ko Bewakof Bnaya Tha :)
Bakray Se Yaad Aya k Apko B
Bakra Eid Mubarak in Advance!
Its My Style To Wish U With Smile & Love…
E I D
M U B A R A K







Humara SMS Jis Ko Mil Jata Hy
Samjho Us Ki Tou EID Ho Gai







So

E I D
M U B A R A K ... ;->