...EiD K DiN...

...EiD K DiN...
...EiD K DiN...

Soraj Ki Pehli Kiran Khushi Dy AapKo..

Doosri Kiran Hassi Dy..

Teesri Tandurasti..

Chothi KamyaBi..


.



.



.



.



.



.




.




Bus Ab ZiaDa Nahi.. PHir GarMi Lagay Gi Na AapKo...

-+-+-EiD MuBaRaK-+-+-
  

Jun, 18 2010     277 chars (2 sms)     3264 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

No shadows to depress u,
Only joys to surround u,
God himself to bless u,
these r my wishes for u,
Today, tomorrow, and every day.
Eid Mubarik.
Chand Raat Mubarak Ho.
Is Dua K Sath K
Allah Taala

Aapki Zindagi KI
* Har Khuahish *
* Har Tamanna *
* Har Aarzu *
* Har Khushi *
* Har Dua *

Puri Karay.

Aameen.
Dear Friend I am sending you EID CAR D full of my love

*|"""""'""'""""|*
*|. +""+.+""+ .|*
*|+ EID +|*
*| "+. .+" |*
*| ''+'' |*
*| MUBARAK |*
*|"""""'""'""""|*

So Accept it
Chupkay say chand ki Roshni Choo Jaye Apko
Dheeray Say Ya Hawa Kuch Keh Jaye Apko
Dil Say jo Chahtay Hoo Maang Lo Khuda Say
Hum Dua Kartay Hain Mil Jaye Woo
May the magic of dis EID bring lots of happiness in ur life &
may u celebrate it wid all ur close friendzzzzzz & may it fill
ur HEART wid...
Eid ek saal main 2 times hote hai na...
Saccha pyaar zindagi main ek bar hoti hai na...
Tumhara yaad har saso main hota hai na...
Eid main sab kushiya hoti hai na...
Thanks jano...tumhara saath meri lye bohot hai...
Aaj Eid hai wow, maine soccha meri Eid EVERYDAY hota hai...
Tum jo meri dil main hon...
Dua hai meri Allah se tumko Life main sab kushiya hon...
Especially 4 u jano **EID - MUBARAK**
Dis Is To Formally
Anounce
Dat I''ve Startd
Acepting Eid Gifts In
Cash, Cheques, Cakes
Flowers, Blnce Rechargs Etc..
To Avoid Long Queues
Plz Start Snding Nw
10x ... ;->
O pakistanio
bus main latak kar aanay walo
light ke beghair rehnay walo
deshat gardi bardasht karne walo
har chees pe etra text dene walo
40 ka petrol 108 main kharidne walo
selab ka imdadi maal dobara market se lene walo
shehr ki light ka bill apne ghar se dene walo
sania ko bhabhi kehne walo
muni ko badaam kane walo
english ke paper main calculator le janay walo
ganje ko wazir banay walo
call center wali larki se baat karke khush honay walo
.
.
.
meri taraf se sab ko
ADVANCE EID MUBARAK
Lonesome Without U,Each N Every Moments.When I Am Alone I Close My Eyes N Think Of U N Thoughts Of Ur Love Warms Me Inside N Makes Me Smile.Miss U A Lot.Eid Mubarak
Eid ul adha is eid of sacrifice,
and commitment to Allahs orders,
May Allah bless us with the same in all circles of life,
and help all amongst us,
who r helpless,worried,
and waiting for his rehmat,
Ameen. Eid Mubarak.
EiD Mubarak

I HopE iM thE First Who Send u This Msg
Dont Smile Jan|x . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

Bakra EiD Ki Baat Kar Raha hon… :p…
A Special Wish For A Wonderful Friend On,

" E I D - U L - F I T A R "

May U Find Success In All Endeavors..

May U Find Happiness In Whatever U Do..

May ALLAH Blessings Be Always With U.. !!

*_* ( H A P P Y ) ( E I D ) ( D A Y ) *_*