Khushian ho overflow

Khushian ho overflow
Khushian ho overflow,
masti kabhi na ho low,
dosti ka surur chaya rahe,
dhan aur shorat ki ho bauchar,
aisa aaye aapke liye Edi KA TYOHAR... Eid Mubarak
  

Jun, 18 2010     157 chars (1 sms)     3291 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

Eid is love....
Eid is beauty..
Eid is dedication..
Eid is happiness...
My Advance wishes to U &Ur family.
"EID MUBARAK"
Tu Meri Duaon Mai Shamil Hai is Tarha..

Pholon Mai Hoti Hai Khushbu Jis Tarha..

ALLAH Tumhari Zindagi Mai Itni Khushiyan Dy..

Zameen Per Hoti Hai Barish Jis Tarha.../
[Aameen]

|-=-=-| EiD MubaraK |-=-=-|
28 November ko Tum "Dil"
Mango HUM Denge,

Tum "Jigar" Mango
Wo Bhi Denge,

"Eyes" Mango
Wo Bhi Denge!

Q K

Us Din Humne

.

.
.

.

Cow Zibah Karni Hai. :-)
Happy Eid-ul-Azha.
MANAO EID BAHARAY CHAMAN KO YAAD KARO,
PAYAMAY SHOK KAY IK IK SUKHAN KO YAAD KARO,
HUJUMAY SHOK SE FURSAT MILAY TO EHLAY WATAN,
WATAN SE DOR KISI BE WATAN KO YAAD KARO.
"EID Ki Dua"
Chupkay say chand ki Roshni Choo Jaye Apko
Dheeray Say Ya Hawa Kuch Keh Jaye Apko
Dil Say jo Chahtay Hoo Maang Lo Khuda Say
Hum Dua Kartay Hain Mil Jaye Woo Apko
For Those jo CHAND nikelnay ka besabri se intzaar ker rahay
hain .. give yourselves a rest ..
kiun k mera ajj gher se nikelnay ka koi
iradaa nahi hai ! ! !
nazar ka chain dil ka soror hote hain.
kuch ase log jahan main zaror hote hain.
sada chamakta rahe in ki EID ka tehwar.
kareb reh k b jo hum se dor hote hain shani
))))) "YA
( c '' ? ALLAH">
--
mere dost ki ye eid kaamyab eid bana de

jahan b ye maangne jaye

wahan isay izzat se gosht ata farma de

("AAMEEN")
Jub kabi bin mange app per khushion ki bersaat ho,
jub kabi app ka dil anjaani khushi se betaab ho,
to samaj lena koi aap ko duaon main yaad ker raha hai.
Happy Eid Day
Dabby mei dabba, dabby mei aata,
.
.
.
.
Eid wellc0me ramzan tata... ;->
Bakra debit
Cash credit

Qurbani debit
Gosht Credit

Qasai Debit
Khaal Credit

Aap Debit
Hum Credit

Eid Mubarik…

Hamara Msg Debit
Apka Reply Credit

[[ Eid Ul Azha Mubarik ]]
Smile a While

While u Smile

Smile Another Smile

Soon There wiLL be Miles

and Miles of Smiles is Just u Smile

i Hope Your EiD is FuLL of SmiLes...

|/|/| EiD MubAraK |/|/|