Khushian ho overflow

Khushian ho overflow
Khushian ho overflow,
masti kabhi na ho low,
dosti ka surur chaya rahe,
dhan aur shorat ki ho bauchar,
aisa aaye aapke liye Edi KA TYOHAR... Eid Mubarak
  

Jun, 18 2010     157 chars (1 sms)     3303 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

The moon has been sighted
The samoosas are ready
Here comes EID so just go steady
Lots of dua"s is all i request
and just wanted to wish you all the BEST!!!
"Eid Mubarak"
Sada haste raho jaise haste hain phool,
Duniya ki sare gham tumeh jaye bhool,
Charo taraf phalao khushion ka geet,
Eisi ummid ka sath Yaar tumhe...MUBARAK ho EID
Na zuban se,
Na nigahon se,
Na dimagh se,
Na rango se,
Na greetings se,
Na gift se,
Aapko Eid Mubarak ho direct DIL se..
Khushian ho overflow,
masti kabhi na ho low,
dosti ka surur chaya rahe,
dhan aur shorat ki ho bauchar,
aisa aaye aapke liye Edi KA TYOHAR... Eid Mubarak
Everyone Sent U
Tradition Words About
Eid But I m The Fist One
To Send U

"MEAT MUBARAK"
And
Keep On Eating
Different Dishes
On This Season ... ;->
Eid ek saal main 2 times hote hai na...
Saccha pyaar zindagi main ek bar hoti hai na...
Tumhara yaad har saso main hota hai na...
Eid main sab kushiya hoti hai na...
Thanks jano...tumhara saath meri lye bohot hai...
Aaj Eid hai wow, maine soccha meri Eid EVERYDAY hota hai...
Tum jo meri dil main hon...
Dua hai meri Allah se tumko Life main sab kushiya hon...
Especially 4 u jano **EID - MUBARAK**
Sada haste raho jaise haste hain phool,
Duniya ki sare gham tumeh jaye bhool,
Charo taraf phalao khushion ka geet,
Eisi ummid ka sath Yaar tumhe...MUBARIK ho EID.
Bakra debit
Cash credit

Qurbani Debt
GFosht Credit

Qasai Debit
Khaal Credit

Aap Debit
Hum Credit

Eid Mubarik... Hamra Msg Debit

Apka Reply Credit

[[ Eid Ul Azha Mubarik ]]
(__))
“.=”””””)?
‘ y””+”y’

After Few Days EID UL ADHA (AZHA) Will come,
I am the 1st 1 to wish you EID Mubarak
&
Also Sending a cow as your EID Gift.
Smile a While

While u Smile

Smile Another Smile

Soon There wiLL be Miles

and Miles of Smiles is Just u Smile

i Hope Your EiD is FuLL of SmiLes...

|/|/| EiD MubAraK |/|/|
My Name is Message
Mujhe sMs Bhi Kaha Jata Hai,
Meri Speed 300 Km Per Second Hai,
Aur Main
“..Khalil..”
Ke Mobile Mein Postman Ki Job Karta Hun.
Boss..
Ny Aapko “Salam or 2nd Day Of Eid Mubarik” Kaha Hai.
GOD Bless U,
Ab Main Chalta Hun Mujy or Logon Ko Bhi Eid k Msgs Dainy Hain.:-D:-D
2nd Day of Eid ul Azha..
May this...
Eid bring Fun, Eid bring Happiness,
Eid bring God Endless Blessings,
Eid bring fresh love...
EID MUBARAK to You with all best wishes