Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
  

May, 13 2010     188 chars (2 sms)     3167 views       Funny

more Funny SMS Messages

When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Insan ki success uski pehli girlfrend ki waja se hoti hai ..




or baki girlfrend uski success ki waja se hoti hain :p
Americans make a car
& 2 get some touch ups
They snd it 2 Japan
& they add a faster engine
Thn Japan sent it 2 UK
Who then added tinted windows
Who thn sent d car to China.
They added a better interior.
Thn they sent it 2 Pakistan.
Pakistani luk @ d car & see
What a good job all of them have done.
So they flip the car over
&
Put a stamp on MADE IN PAKISTAN .. ;->
Do andhay apas main baten kr rhe thay..
ek ne dusre se pucha tm ne MenaR-e-PakistaN daikha hai..?
dusre ne kaha han jub me london ki sair ko gaya tha tab daikha tha..
''.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye hai wayla Msg
enjoy it :) ''

Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>