May My Frndshp
Alwayz B
The Mst Imprtnt Thing
2 Me
Wid Special Frndz I Feel
Em Blessed
So Lemme Give My Best
I Wana Do Mch More
Thn Share
The Hopes N Plans Of
Frndz Who Care
Lemme Use My Heart 2 C
2 Realize Wht Frndz
Can B
& Make No Judgment
Frm Afar
But
Luv My Frnz D Way
They R ... (:
If GOD gave me 24hrs b4 death..
I''LL spend 23:55 min with U..
U must b thinking abt last 5 min..
Tab main tumhara bhi gala daba donga..
kio FRIEND
Sath nahi Chalega ... :P:P
Jab-Jab tanhai ne unko sataya hoga,
tab-tab unko mera khayal aaya hoga,
ghum yeh nahi hai ki woh bhool gaye humko
ghum yeh hai ki Ro-Ro kar Bhulaya hoga.
Lafz app do
Geet ham banaien ge
Rastaa app do
Manzil ham painge
Bandhan aap do
Rishta ham bandhe ge
Phool aap do
Lari ham banaige
Kushi aap do
Hansi ham denge
Sache dost aap bano
Dosti hum nebhainge.
Kash "SMS" Ki Terhan Hum Apni "FEELINGS" Or Apna Piyaar
Bhi Send Ker Sakty. To Aap Ke Sary "GHUM" Hum "Receive" Kerty.
Or Hum Apni Sari "Khushiyan" Aap Ko Send Kerty."_"
Never keep your good friends in your eyes They may fall as tears from your eyes Always place them in your heart So that every heart-beat remind you That THERE IS SOMEONE FOR YOU