Dr ne 1 pagal se poocha

Dr ne 1 pagal se poocha
Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
  

May, 12 2010     173 chars (2 sms)     3320 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mother''s Quote

Thomas Edison''s Mother:
"Of course Im
Proud Tht U Inventd
Electric Bulb. Nw Turn
It Off & Get 2 Bed"

Albert Einstein''s"
"Its Ur Senior Picture,
Can''t U Do Someting
Abt Ur Hair?
Styling Gel, Mousse
Something?"

Abraham Lincoln''s:
"Agn Wid d Stovepipe Hat?
Can''t U Just Wear A Baseball
Cap Like The Othr Kids ?"

Michelangelo''s:
"Cant U Paint On Walls
Like Other Kids? Do
U''ve Any Idea How Hard
It Is 2 Get Tht Stuff
Off d Ceiling "
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
Jab Koi Aam Insan Marta Hai Tu Auski Kabar Par Likha Hota Hai

" Akhri Aram Gah "

Jab Musharaf Maray Ga Tu Auski Kabar Pe Likha Hoo Ga

" AKhri Haram Da "

.


Sorry Musharaf Shab

Kiya KAru public Demand HA
GoLdEn ThOuGhT fRoM PeTrOlEuM cOmPaNiEs To paKiStanI YoUtHs:











"AvOiD gIrLs,SaVe PeTroL"
i hide my tears when i say your name but the pain in my heart is stil the same.though i smile and seem carefree theres no1 who misses u more than me!!
VakEeL:

JuDgE sAAb
Es iNsAn Ne ApNi B.v ko kTaL kYa
SaAlE ko kTaL kYa
kAe bEgUnAh l0g0 ko kTaL kYa
pAiSe kHaE
GuNdAgRdI kI
yE pEhLe b JaIl Ja cHuka hAi
cCrUpT kAmIneY dArInDaSiFt iNsAn k sAtH kIa h0nA cHaHyE?
JuDgE sHb





IsAy pAkIstAn ka pReSidNt bAnA d0 . . . ;->
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..

U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)


Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->