Dr ne 1 pagal se poocha

Dr ne 1 pagal se poocha
Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
  

May, 12 2010     173 chars (2 sms)     3311 views       Funny

more Funny SMS Messages

Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
DaD: Mazar-e-Qaid Kaha hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar se Nikla karo
Son: Abu ,Yaqbon Sahab Kaun Hain?
Dad: Pata nahi
Son: Kabhi Ghar mian bhi ap Raha Karu !
Bas bohot hogaya..
.
Ab Apko Bura lagay to Sorry
Mene neeche Saaf Saaf likh dia hai..
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
"SAAF SAAF"
Apki medical report a gyi hai dekh len


~ ~



Ghabrane ki koi bat nhi ap k ander sirf 2 kerrey hain
Ek apko call nahi krne deta dosra sms
Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
Raat Ko Sony Sy Pahly Ak Hi Dua Mango
"YA ALLAH Mujay Uta Ly

?
?
?
?
?
?
Soba Sawery
?
?
?
Namaz K Lie"
Once A Journalist Asks

Meera What Types Of Roles Do U Prefer?

Meera Answers: Wese Tou Mjhy Chicken Roll
Pasand Hay Magar Beef Roll Bhi Kha Leti

Hoon... :P ;->
Step by step the journey goes on,
Little by little it may seem so long.
Forget about your past, you can"t change it,
Forget about your future, you cant predict it.
Just think about present, you can handle it.
Enjoy presents every moment & be happy....
HAPPY BIRTHDAY to U....!
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
I Like You


I Like You


I Really Like You

I Really Really Like you....

Kyunki Geeta mai likha hai

"PAAP SE NAFRAT KARO PAAPI SE NAHI"..!!!
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
1 Memon se marny k Baad farishty ne Pucha:

''''koi naiki ki thi Duniya mein?
Memon: "haan aik faqeer ko 1 Rupiya dia tha, 1 Masjid mein 1 lota Rakhwaya tha, 1 Hospital ko 5 Rupay diye thay, farishtay ne kaha,
Ye lay apne 6 Rupay, Lota Pakarr aur Dozakh mein chal Shabash.