Dr ne 1 pagal se poocha

Dr ne 1 pagal se poocha
Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
  

May, 12 2010     173 chars (2 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

''This SMS has been flagged inappropriate and may contain text or image unsuitable for public view.
Are you sure you want to see it?''


Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.


Husband asks: Do you know the meaning of WIFE? It means…
Without Information, Fighting Everytime!

WIFE says: No darling , it means :-
With Idiot For Ever
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->


Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
One Manb read a Board "likhne wala brilliant, parhne wala idiot."

Man becomes angry, he rub board and writes,

"Parhne wala Brilliant Or Likhne Wala Idiot"
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Bari mushkil se hum rat ko asman se ap k liye

* CHAND *Or * TARAY *

Lany gae lakin wahan ja kar yaad aya k

* SHAPER *To hum ghar bhool aay
Pathan Ne Apne Dost Ko
Apna Mobile Dia Aur Kaha :

"Kocha ! Plz Meri Girl Friend Ko Sms
Send Ker Do , Humara
Hand-Writing Bohat Kharab Hy" ;->


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
Tumhari Yaad Me Is Qadar Rotey Hain.


Tumhari Yaad Me Is Qadar Rotey Hain.


k


Parosi Bhi Humare Aansu Se Kapre or Bartan Dhote Hain.
Agar tum Pakistani Cricket team k coach ban jao to phir kya ho gha?


"Saarey player darakhton pe chard kar khelein ghey"

Bandar coach ho gha to yehi ho gha na.