Hum Aise Dost Hain Aap K

Hum Aise Dost Hain Aap K
Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
  

May, 12 2010     167 chars (2 sms)     3002 views       Funny

more Funny SMS Messages


I Feel u Every Day









I Miss U Every Day









I Enjoy U Every Day









I Love U Every Day









Because










“Every Day”
Is The Best Milk For Tea . . . ;->
What is d Diffrnce btwn POETRY n ESSAY ?

.

.

.

.

.

.

.

Any Word uttered by a GrlFrnd is POETRY.

Anything said by Wife is an ESSAY...
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
EXAMS ARE LIKE GIRL FRIENDS;

1. TOO MANY QUESTIONS.

2. DIFFICULT TO UNDERSTAND.

3. MORE EXPLANATION IS NEEDED.

4. RESULT IS ALWAYS FAIL!
"Jis Ka Kaam Usi Ko Saajhay"


Exapmle>


Hamesh Reshamya In
"AP Ka Surror"


Flop . . . .


Is Film Ka Naam Hona Chahiay Tha,
"AP Ka KasoOR"

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Santa Lost His Cheque Book

Bank Manager:
Be Careful,
Anyone Can Put Ur Sign ...

Santa:
Oye, I''m Not A Fool,
I Have Already Signed
All Cheques ... ;->


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->
''sadar and pathan ja rhy thy k um ko 1000 ka note mila

pathan: chalo fifty fifty ker lety hain

sardar: baki 900 ka kya keren gay''
Amir''s girlfriend is mudered by someone and Amir lost his memory and tries to find the killer for a revenge.

But

Suspence is [Amir himself is the killer]

NOw..

EnJoy

GHAJINI :P
(KAISA FILM KA MAZA KHARAB KYA) :D
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..