Hum Aise Dost Hain Aap K

Hum Aise Dost Hain Aap K
Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
  

May, 12 2010     167 chars (2 sms)     2998 views       Funny

more Funny SMS Messages



Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......


What is the difference
between "A
Locomotive Engineer"
& "A Teacher" ?


.

.

.

.

.

.

.

One Minds The Train,
Where As
Other Trains The Mind...
;->
wife:-2day
night I Saw a
dream dat u were
sendng me
Jewelry

Husband :Yeah,I saw ur dad paying d bill..!
1 Boy:Yar larkion ko “I love you”
kehnay ki sub se achi jaga kon si hai?
2 boy:Mazaar
1Boy:woh kion?
2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
Once Pathan Goes To An Eye Doctor To Check His Eye Sight

Doctor Askd him:
"What Was Your Old Number ?"

Then

He Said:

0300-******* ... ;->
What Do U Call A Laughing MotorCycle. . . ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess Karo
Ez Hai
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
It''s Yamahahahaha. . . ;->
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
EiK PatHaN CycLE
Pe LarKi K SaMnE
ZoR SaY GiRa

AuR

JaLdi Se KhArA
HoGayA !!


LaRki Oh My GoD!



PaThAn HuM aiSaY
He UtArTa Hai ;->
Our education system has a drawback;
it does not teach us teamwork.
When we solve our tests collaboratively,
they call it cheating... ;-)