Dushman mere khusiyOn

Dushman mere khusiyOn
Dushman mere khusiyOn ka zamana hi nahi tha
Tum ne bhi kabhi apna to jana hi nahi tha

Kia karta akaila main saja kar kOi mEhfil
Jab shehar main kisi ne nibahna hi nahi tha

Dil ne to bOhat chaha magar kis tarah jeetay
JeenaY k liye kOi bahana hi nahi tha

Mur mur k dekhta raha maiN Umar bhar magar
Tum aaye nahi tum ko to aana hi nahi tha

Aik rasta bacha tha wO bhi lotne ka tha
Jata main kahaN kOi thikana hi nahi tha

Ab jhuk k mere lash ko jhinjhOr rahe ho
Jaise tumhare "SHAYAR" ko jana hi nahi tha
  

Jun, 14 2010     521 chars (4 sms)     3502 views       Love

more Love SMS Messages

They Say
"u Can Win Over ur Enemy By Love"

Bt

I Say
"Love Is D Biggest Enemy Of Life Wen It Hurts"
Can I say I love you today? If not, can I ask you again tomorrow? And the day after tomorrow? And the day after that? Coz I''ll be loving you every single day of my life. :)
You must be a good runner
because you are always running in my mind,
you must be a good thief
because you have stolen my heart,
and i am always a bad shooter
because I Miss You Always...
Hamare bin adhure tum rahoge,

Kabhi chaaha tha kisi ne,tum ye khud kahoge.

Na honge hum to ye aalam na hoga,

Milenge bahut se lekin koi hum sa pagal na hoga
jnbi c raho ka...ajnbi musafir ak
mujh se pooch betha hy rasta bta do gy?
ajnbi c raho k ajnbi musafir....sun,,,
wasta koi b ho nata koi b ho....
mnzlen nahe milti,mnzlen jo mil jaen justuju ne rehti or....
zindgi ko jeney ki arzoo ne rehti
On a dark and moonless night

I sit and close my eyes, imagine

your face, your touch, your kiss,

and when I open my eyes, I see sparkling

and glittering stars around me .

How lucky I am to have you, my love!

I do not need any light to see

as you are my light.

I Love You.
10 signs of u r in luv:

1. U walk really slow wen u r wid her/him.

2. U feel shy wen she/he is arund.

3. U smile wen u hear her/him voice.

4. Wen u look at her/him u cant c othr people arund.

6. U start listenin 2 slow songs.

7. U realise u r always smilin 2 urself

wen u think abut her/him.

8. U wud do anythn 2 c her/him.

9. U wer so busy thinkin abut her/him

dat u did nt c dat point no. 5 is missing.

10. Now u scrolled up n laugh on ur mistake.

Ha ha pakade gye!!

I cum 2 know u r in luv.

u got lost thinking abt him/her.
3 words made my heart beat faster,
3 words made my legs shake
3 words made my head spin,
3 words: I love you
Manoos ajnabi

Manoos Ajnabi
Ab k December may
Main nay bhi kuch khawab sjaye hain
apni sard aankho'n may
per darr lagta hai
kahi yeh meray khawab
pghel na jaye
Dhoop pernay per....!!
Rut Haseen Ayi Kesi

Aayaa Jub Wo Pardesi

Muskura Diya Jeevan

Phool Khil Rahay Aangan

Saanvli Si Larki Nay

Piyaar Paa Liya Aapnaa

Jo Sajaya Thaa Uss Nay

Such Hoova Wohi Sapna

Khud Pay Naaz Karti Thii

Sanvlii Si Aik Larki
Don’t rush in luv for it never runs out.
Let luv be the one to knock at ur door,
so by the time you start to fall,
you know that ur feeling is for sure.
Mere kisi andaaz pe naraz na hona,

Apni pyari si muskaan kabhi na khona,

Sukoon milta hai sun kar aapki hansi,

Hanste rehna zindagi mein kabhi udaas na hona.