Mosam shabab ka

Mosam shabab ka
Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
  

Jun, 14 2010     145 chars (1 sms)     3519 views       Love

more Love SMS Messages

Great words by DEAD LOVER from HEAVEN

"I wud have been alive
if u would have given the rose
before rather than keeping
it on my grave today"
I Have A Heart And Its True,
But Now Its Gone From Me To You.
So Care For It,
Just Like I Do,
Because I Have No Heart
And You Have Two…
..life is a book we all read.Love is a blessing we all need.
Always be happy always wear a smile,remember in this world v r
just 4 a while so keep in tuch
Though we are very far apart, but somehow I always feel you
near my heart.
Sitaron ke bagher asmaan mein rakha hai kia?
Bin teray jeenay mein rakha hai kia?
Lagta hai sub kuch adhoora adhoora sa
Khushi ke baghair hansnay mein rakha hai kia?
Meri mohabat ki wo inteha bhi tha,

Ajab kash-ma-kash thi meri zindagi mein,

Poojna usey bhi tha aur dil mein KHUDA bhi tha.
If i had the letters “HRT” I could’ve add “EA” to get “HEART” or “U” to get “HURT”. I would rather add “U” and get “HURT” than have a “HEART” without “U”.
Bachpan ke dukh bi kitne ache the,

tab to sirf khilone tuta karte the.

Wo khushiyan bi na jane kaise khushiyan thi,

titli ko pakad ke uchhla karte the.

Paoon maar ke khud barish ke pani mae,

apna aap bhigoya karte the.

Ab to ek aansu bi rusva kar jata hai,

bachpan mein to dil khol ke roya karte the.
Everyone Tells Me That I deserve Better
But,
I dnt want better
I JUST WANT YOU ? ? ?
Kya Aap Janty Hain

2 Ankhon K Drmyan Kya Rishta Hai?

Jub Dekhti Hain To 1 Sath Dekhti Hain

Jub Muskrati Hain To 1 Sath Muskrati Hain

Jub Roti Hain To 1 Sath Roti Hain

Jub Band Hoti Hain To 1 Sath Band Hoti Hain

Jub-K Dono Ne 1 Dosry Ko Dekha Tak Nahi

PYAR HO TO ESA HO.
Kash Ye Dil Shishe ka bana hota,Chot Lagti to Beshak ye Fanah hota. .Par Sunte Jab Wo Aawaz iske Tutne ki,Tab Unhe b Apne Gunah ka Ehsaas hota...
while i am not alyz gud abt saying "i luv u"
i hope u knw i do.. ...
and everyday,
dat we share makes me
luk forward to
whole lyf of luving u... ..!!