Even a Lie i

Even a Lie i
Even a Lie is Gud if its Spoken out of Luv..

Truth is Bad if its Spoken just 2 Hurt..

Its alwaz Better 2 Show Luv dan 2 Hurt

So Keep Lying

N Keep Loving..
  

Jun, 12 2010     166 chars (2 sms)     3415 views       Love

more Love SMS Messages

Chaman ko sajayay bohat din huay,
Tumhain pass aayay bohat din huay.
Kisi din achanak chalay aao tum,
Hamain muskarayay bohat din huay.
Wo ojhal meri nigahon se kahan rehta hy

Wo ashk ban kar Aankhon se rawaan rehta hy



Kisi lamhy tanha honay nahi deti uski yadein

Mere Aangan mein melay ka samaan rehta hy



Her gharri dil ka daricha khula rakhty hain

Her gharri us ke aanay ka gumaan rehta hy



Log kehty hain zakham bhar jatay hain aakhir

Zakham bhar jatay hain lekin nishaan rehta hy



Wo milay to itna bata dena usko

Tujh bin Tera pyar preshaan rehta hy
Dil Se Bolun Ik Bat Main Sachi.!
Hum Tum Ik Raftaar K Panchi.!


Dosti Ye Hamari Hogi Na Kabhi Kuchi.!
Teri Photo Se To Meri Negative Hi Achi.!:-)
SHIDAT-E-DARD SAY SHARMINDA NAHI MERI WAFA
JIN SAY RISHTAY GEHRAY HON WO ZAKHAM BHI GEHRAY DAITE HAIN
Those We Love Never Go Away

They Walk Beside Us Everyday

Unseen

Un Hear

Still Near

Still Loved

Still Missed

&

Still Very Dear ... (=
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…
main lafjo se kuch bhi izhaar nahi karta,iska matlab yeh nahi ki main usse pyar nahi karta,cahata hoon main usse aaj bhi par uski soch main apna waqt bekaar nahi karta,kahin tamasha na ban jaye mohabbat meri isliye ape dard ko izhar nahi karta, jo kuch mila hai usi mai khush hoon main, uske liye khuda se takrar nahi karta,par kuch to baat hai uski fitrat mai jalim warna usse cahane ki khata baar-baar nahi karta.
Love is everything it‘s cracked up to be. That‘s why people are so cynical about it...It really is worth fighting for, risking everything for. And the trouble is, if you don‘t risk everything, you risk even more.
Though we are very far apart, but somehow I always feel you
near my heart.
v often don xpress our feelings coz of loosing in a relationship

but often v loose a beautiful relationship coz of not xpressing our feelings
Live for the person who''s ready to die for u;
Smile for the person who cries for u;

Fight for the person who protects u and luv the person who luvs u more than u!
I See U Aankhon Se, I Feel U Saanson Se,
I Kiss U Honton Se, I Remember U Chahat Se,
I Believe U Jaan Se, I Miss U Dil Se
&&&&& I Love U Kasam Se !!!